Site icon מקומונט גבעת שמואל

הכל אודות עורך דין עבירות מין

Pixabay

מהפכת #מיטו, היא שמה של התקופה המאתגרת בה אנחנו חיים, אך השלכותיה הקשות משפיעות לא רק על חיי הקורבנות אלא גם על התוקפים לכאורה. הן הקורבנות והן הנאשמים זכאים לייצוג על מנת לוודא שהצדק ייעשה והאמת תתברר עד תום. הגנה לאלו החשודים בעבירות מין אינה נושא נפוץ שמדובר בקרב האוכלוסייה , אך משפט הוא הליך שנועד לברר את האמת ולהוציא את הצדק לאור עבור כלל הצדדים. משום כך, עורך דין עבירות מין עושה את מטיב עבודתו ומיטב מאמציו על מנת לחתור ולייצג את לקוחותיו בנאמנות, בין אם מדובר בנאשמים או בקורבנות. עו”ד דניאל דרוביצקי מביא לבית המשפט את כלל הניסיון והידע המקצועי שלו בתחום זה על מנת לייצג את לקוחותיו עד שהאמת תתברר והצדק ייעשה.

מה קורה כשמדובר בהתנהגות לא נאותה?

לצד החשיבות של אמון בדברי הקורבנות על מנת להביא לצדק את התוקפים מינית, יש לזכור כי יש גם מקרים שבהם החשדות אינם מתגבשים תמיד לכלל כתב אישום ולא בכדי. למרות ההתקדמות בשיח הציבורי על עבירות מין שיש לעקור מהשורש, קיים גם שיח מעורפל רב על התחום שבו גם התנהגות לא נאותה נחשבת לעבירת מין המקרים אלו, הדבר פוגע גם בהליך התקין של החשוד בכך ולא בצדק, הרי שלא תמיד מדובר בעבירת מין אלא בהתנהגות שאינה מצייתת למוסכמות החברתיות העכשוויות. במקרים אלו עורך דין עבירות מין הוא היחיד שעומד לצד הנאשם ולכן חשוב לבחור את עורך הדין איתו תרצו להתקשר ולסמוך על ניסיונו והידע המקצועי שלו. כאן עובר הגבול הדק אך המהותי שבין ייצוג שיוביל אתכם לתוצאה הטובה והרצויה ביותר עבורכם עם השלכות המינימליות ביותר.

הטרדות מיניות ועבירות מין חמורות

המנעד הרחב של עבירות מין נע בין הטרדות מיניות לבין תקיפות מיניות קשות מאוד כמו אונס, אך יש להבדיל ביניהן במדרג החומרה. ייצוג נאשמים וחשודים בעבירות אלו משתנה בהתאם לפי הנתונים והתנאים וכל מקרה ואירוע זוכה להגנה וניהול תיק ראיות לפי ראות ובחינה נכונה של העובדות. במקרים בהם נתקלים בהאשמות מסוג זה יש לפנות במהרה לקבל ייעוץ וייצוג של עורך דין עבירות מין על מנת לא להחמיר את המצב ולהימנע מטעויות בניהול החקירה, בכדי להגיע לתוצאה שהיא הטובה ביותר עבור הלקוחות. עו”ד דניאל דרוביצקי נעזר בניסיונו הרחב על מנת לנהל תיקים אלו למען הלקוחות משני צדי המתרס, ובכך  מסייע לאמת להיראות ולהישמע ולהליכים להסתיים בצורה המיטבית עבור ללקוחות.