Site icon מקומונט גבעת שמואל

הכל מתחיל ונגמר באופנה

(צילום: באדיבות לימור בורשטין)

עולם האופנה חדר בשנים האחרונות ללב המיינסטרים, כאשר כיום מרבית הנשים והגברים שמים דגש על הופעתם ועל פריטי הביגוד והאביזרים השונים שהם לובשים. הדבר נכון עבור צעירים וצעירות, מבוגרים ומבוגרות ואנשים מכלל קבוצות האוכלוסייה, חילונים ומסורתיים כאחד.

למעשה, רשתות האופנה השונות מציעות כיום מבחר רחב של פרטי אופנה וקולקציות הפונות לקהל הנשים המסורתיות ואף הדתיות, כאשר ניתן למצוא בחנויותיהן בגדים מעוצבים ואופנתיים מצד אחד, אך צנועים ואלגנטיים מצד שני.

מבחר רשתות אופנה גדולות הפונות לקהל המקומי

במיוחד במרכז הארץ ובערים הקרובות לגבעת שמואל דוגמת רמת גן, גבעתיים ותל אביב, ניתן למצוא כיום מבחר חנויות גדולות של רשתות אופנה מובילות, אשר עושות מאמצים כבירים על מנת להתאים את הפריטי האופנה שהן מוכרות לקהל המקומי ולטעמו הייחודי.

לדוגמה, בקניוני עזריאלי ניתן למצוא רשתות אופנה רבות ושונות, המציעות קולקציות המתאימות לקבוצות שונות באוכלוסייה המקומית.

לדוגמה, בחנויותיה של רשת האופנה העולמית המצליחה H&M  ניתן למצוא מבחר רחב ביותר של חצאיות ארוכות, חולצות ארוכות ולא צמודות במגוון עיצובים, שמלות ארוכות ואלגנטיות ועוד שלל פריטים המתאימים גם לנשים דתיות ושומרות מסורת.

חנויות אלו מציעות מגוון רחב של מוצרי ביגוד, הנעלה ואביזרים נלווים דוגמת תיקי צד, מטפחות, צעיפים, חגורות וכו’, אשר פונים לכלל בני המשפחה – נשים, גברים וילדים.

אופנה איכותית ומשתלמת במיוחד עבור משקי בית

המבחר הגדול של רשתות אופנה גדולות, כמו גם חנויות קטנות ו”נישתיות” יותר מתחום האופנה הופכים את עולם האופנה לנגיש ומציאותי יותר עבור קהלים חדשים רבים, ובמיוחד עבור משקי בית ומשפחות.

כאמור, במהלך סיבוב קניות משפחתי בן כמה שעות באחד ממרכזי הקניות הגדולים ניתן להלביש ולהנעיל את כלל בני המשפחה בפריטי אופנה משובחים, במחירים נוחים וברי השגה. ברשתות האופנה הגדולות פונים כיום גם ובעיקר לקהל המשפחות, ומציעים דילים ומבצעים משתלמים עבור משפחות המגיעות לערוך קניות יחד.

אותם מרכזי קניות גדולים מכילים לרוב גם מספר בלתי מבוטל של חנויות ביגוד אשר ממתגות עצמן כחנויות לכל המשפחה, ולא כחנויות אופנה אקסקלוסיביות. ברשתות דוגמת fox, גאפ או TNT ניתן לערוך קניות לכל המשפחה במחירים נוחים במיוחד, ולנצל את מבצעי העונות השונות על מנת למלא את ארון הבגדים של הילדים בבגדים איכותיים, אופנתיים ולא יקרים כלל.

מלבד לכך שמדובר בחנויות מובילות המציעות את המילה האחרונה בתחום האופנה, חשוב להבין כי חנויות אלו מציעות גם מוצרים איכותיים, אשר יאריכו ימים וכך למעשה ישתלמו בטווח הארוך. הורים לילדים יודעים כמה הוצאות שוטפות יש למשק בית ממוצע בארץ, ובאמצעות רכישת פרטי ביגוד איכותיים ובעלי חיים ארוכים אתם למעשה מצמצמים בהוצאותיכם העתידיות בשנים הקרובות. לדוגמה, נעליים טובות ואיכותיות אשר יחזיקו מעמד כמה שנים, יחסכו מכם את הצורך לרכוש עוד זוג ועוד זוג, מדי כמה חודשים.

לסיכום, קניות בחנויות ממותגות, ידועות ו”אופנתיות” הן משתלמות מסיבות רבות. לא רק מפני שמדובר בביגוד אסתטי ואופנתי במיוחד, אלא גם מפני שמדובר במוצרי איכות, אשר יישארו עמכם לטווח הארוך. לכן הכל מתחיל ונגמר באופנה…