Site icon מקומונט גבעת שמואל

הכנות קליפים ותמונות לבת מצווה ולמשפחה

חגיגת בת המצווה נערכת פעם אחת בחיים ועבור בני המשפחה מדובר בחגיגה בלתי נשכחת – הם רואים לנגד עיניהם את כלת השמחה מתבגרת והופכת לנערה. כיום נהוג לשכור את שירותיו של צלם על מנת לצלם קליפים ושלל תמונות לחגיגת בת המצווה.

 לפני הכל: הקפידו לשוחח עם הצלם במסגרת ההכנות

בבואכם לשכור את השירות של הצלם, עליכם לערוך עימו שיחה מקדימה. במסגרת השיחה המקדימה  הכינו רשימה של שאלות אשר תאפשר לכם לזהות כי אכן מדובר באיש מקצוע בעל רזומה עשיר אשר מאחוריו שלל לקוחות מרוצים.

 מקום, מקום, מקום ועוד פרמטרים חשובים

במסגרת השיחה עם הצלם יהיה עליכם לסגור מקום עבור קליפ בת המצווה. השאלה החשובה ביותר שיש לשאול היא כיצד אתם רואים בדמיון את קליפ הבת מצווה? אם חשוב לכם כי זה יהיה משהו מיוחד ולא עוד קליפ סטנדרטי, הרי יש להשקיע בבחירת מקום.  אם הכוונה היא לצאת מחוץ לקופסא, הרי ניתן לצלם קליפ בסגנון ייחודי כמו מחזמר או קליפ בהשראת סרט אהוב על כלת השמחה- אין ספק כי יהיה זה מיוחד מאד. טרם הצילום יש לוודא כי לצלם את כל הדרוש על מנת לצלם את הקליפ ברמה הגבוהה ביותר.

חשוב מאד לבחור את המקום בהתאם להעדפה האישית של כלת השמחה. אם היא לא ממש מתחברת לטבע, הרי אין טעם לצלם את הקליפ בטבע וניתן לצלם את הקליפ בסטודיו. הסטודיו של הצלם צריך להיות הבית הטבעי לצילומי קליפים אך עדיין יש צורך לשמור על יצירתיות. אמנם אף קרטון לא ממש משתווה לצילומי נוף מרהיבים, אבל כאן נבחנת היכולת של הצלם למצוא פתרונות מתאימים.

מזכרת נפלאה מתקופה מרגשת

צלם מקצועי מצלם מגוון רחב של לקוחות ובין היתר עוסק גם בצילומים של נשים בהריון הבוחרות להנציח את המסע המרגש לפני הלידה.

pixabay

אין ספק כי תקופת ההריון נחשבת לאחת התקופות היפות ביותר בחייה של האישה. במידה וההריון תקין, ניתן להנציח את הרגעים המרגשים באמצעות צילום הריון הנערך  בסטודיו.  ההמלצה היא להגיע לסטודיו בין שבועות 30-35  ולהזמין את הצילומים כאשר הבטן גדלה ועברה את קו החזה.

במהלך ההריון יש להניח כי אף אחת לא ממש לוקחת את המצלמה ליד ומתחילה לצלם ולכן מדובר בהזדמנות נפלאה להנציח את הרגעים היפים ביותר.  אם קיימת התלבטות, הרי זה הזמן להיוועץ עם נשים נוספות אשר יספרו את היתרונות הרבים של הצילום.

אמנם במהלך ההיריון נשים רבות לא חשות נוח, אבל דווקא ההגעה לצילומים מאפשרת להן לגלות כי השינויים אשר חלים במבנה הגוף מחמיאים במיוחד וגורמים להן ליהנות ממראה קורן. כאן נכנס לתמונה צלם מקצועי בעל ניסיון רב בצילום הריון  אשר יהיה מומחה בצילום הזוויות המחמיאות ביותר במטרה ליהנות מהצילומים רגע לפני הלידה.