Site icon מקומונט גבעת שמואל

הליך קוסמטי מודרני

קרדיט - Canva

הסרת שיער בלייזר לגוף היא הליך קוסמטי מודרני שנועד לצמצם ולהעלים שיער לא רצוי בחלקים שונים בגוף. באמצעות קרני אור מרוכזות, או לייזרים, שיטה זו מכוונת למלנין (פיגמנט) בזקיקי השיער, מחממת אותם עד לנקודה שבה צמיחת השיער מואטת באופן משמעותי או נעצרת לחלוטין. הסרת שיער בלייזר מתאימה למגוון רחב של אזורי גוף, כולל הרגליים, הידיים, הגב, בית השחי ואזור הביקיני, הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון ארוך טווח להסרת שיער.

התהליך כולל סדרה של טיפולים, שכן הסרת שיער בלייזר יעילה ביותר בשיער בשלב הצמיחה הפעילה שלו. מספר הפגישות הנדרשות משתנה בהתאם לסוג השיער, צבעו והאזור המטופל של האדם, כאשר רוב האנשים דורשים מספר פגישות כדי להשיג תוצאות מיטביות. התקדמות הטכנולוגיה הפכה הסרת שיער בלייזר ליעילה יותר עבור מגוון רחב יותר של גווני עור וצבעי שיער מאי פעם, למרות שהיא נוטה לעבוד בצורה הטובה ביותר על אנשים עם ניגודיות גבוהה יותר בין צבע השיער לגוון העור שלהם.

בטיחות ונוחות עומדות בראש סדר העדיפויות, עם מערכות לייזר מודרניות רבות הכוללות מכשירי קירור להגנה על העור ולהפחתת אי נוחות במהלך הטיפול. בעוד שהסרת שיער בלייזר נחשבת בדרך כלל לבטוחה כאשר היא מבוצעת על ידי רופא מוסמך ומנוסה, חשוב לאנשים לדון בסיכונים פוטנציאליים ותופעות לוואי, שיכולות לכלול גירוי בעור ושינויים בפיגמנט.

להילחם בסימני ההזדקנות – כיצד תעשו זאת?

טיפול פנים אנטי אייג ינג נועד במיוחד להילחם בסימני ההזדקנות, ומציע מראה מחודש על ידי מיקוד לקמטים, קמטים עדינים ושינויי עור אחרים הקשורים לגיל. טיפולים אלו רותמים מגוון טכניקות ומוצרים שמטרתם לשפר את גמישות העור, רמות הלחות ובריאות העור הכללית, ותורמים לעור עור צעיר וזוהר יותר.

מרכיבי המפתח של טיפולי פנים אנטי אייג’ינג עשויים לכלול ניקוי עמוק, פילינג להסרת תאי עור מתים, לחות להזנת העור ושימוש בנוגדי חמצון כדי להילחם בנזק של רדיקלים חופשיים. בנוסף, טיפולי פנים אלו משלבים לעיתים קרובות סרומים וקרמים מיוחדים המנוסחים עם מרכיבים פעילים כמו רטינואידים, פפטידים, חומצה היאלורונית וויטמין C, הידועים בתכונות האנטי-אייג’ינג החזקות שלהם.

טיפולי פנים אנטי-אייג’ינג מודרניים עשויים גם להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות כגון טיפול באור LED, המקדם ייצור קולגן וחידוש העור, מיקרודרמבריזיה לשיפור מרקם וגוון העור, וטיפול מיקרו-זרמים למיצוק ומיצוק העור על ידי גירוי שרירי הפנים. לפרטים נוספים בטלפון: 052-952-0556