Site icon מקומונט גבעת שמואל

הלמ”ס: 79% מיחידות הדיור שנבנות בגבעת שמואל הן דירות בנות 5 ו- 6 חדרים

על פי נתוני הלמ”ס לחציון הראשון של שנת 2018 79% מהדירות שמוקמות בגבעת שמואל הן דירות גדולות – דירות בנות 5, 6 חדרים ויותר. אחריה מדורגות בטבלה פתח תקוה עם שיעור של 71%, קריית אונו עם שיעור של 68% ואריאל עם 46%. בתחתית הטבלה מדורגות ראש העין עם שיעור של 34%, רמת גן עם 30%, בני ברק עם שיעור של 27% בלבד מסך כל הדירות שנבנות בעיר.

“האזור מאופיין באוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי גבוה מאוד ובביקוש גבוה לדירות גדולות, בעיקר ממשפרי דיור בסביבה הקרובה. עד כה מכרנו למעלה מ- 100 יחידות דיור בפרויקט – מדובר בקצב מכירות מהיר שמעיד על ביקושים רבים לדירות גדולות באזור”, מציין אבי זיתוני, מנכ”ל ובעלים של חברת א.זיתוני המקימה בשכנות רמת הדר החדשה בגבעת שמואל את פרויקט ECO הכולל 228 יחידות דיור שיתפרשו על פני 2 בניינים בני 20 קומות כשעיקר הדירות בפרויקט הן דירות גדולות בנות  5 חדרים ו- 6 חדרים.

הקרקע עליה יוקם הפרויקט מתפרשת על פני 7 דונם  ו – 200 מ”ר במשולש הדרומי בגבעת שמואל שנמצא במזרח גבעת שמואל סמוך לאוניברסיטת בר אילן וכביש מכבית. על פי נתוני העירייה המתחם בו יוקם הפרויקט מוכר כמשולש הדרומי בגבעת שמואל, והוא נמצא בימים אלו  בפיתוח. בסך הכל  צפויות להיבנות במקום כ -2,050 יחידות דיור אשר יגדילו את מספר יחידות הדיור בעיר בכ-25%. התכנית משתרעת על פני כ-300 דונם וכוללת כ-70 דונם של שטחים ציבוריים פתוחים וכ-45 דונם המיועדים לטובת מבני ציבור, לרבות בית ספר התיכון החדש שניבנה בשכונה.

בעיקר דירות גדולות של 5 ו-6 חדרים. צילום: מקומונט גבעת שמואל

א.זיתוני מוכר כקבלן הבונה פרויקטים באזור השרון ובמרכז הארץ. זוהי העסקה השלישית לרכישת קרקע אותה ביצע זיתוני בתוך שנה וחצי; בנובמבר 2014 רכש זיתוני 7 דונם בסמוך למרכז הבינתחומי בהרצליה וביוני 2015 רכש  5 דונם בשכונת נווה עוז בפתח תקווה בסכום של 66 מיליון שקל.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

משה ויגאל גינדי וחברת א.זיתוני בנו בשנים האחרונות אלפי יחידות דיור בעיקר באזור השרון ובגוש דן. בשנים האחרונות הם הקימו 520 יחידות דיור בשכונה הירוקה בכפר סבא, 280 דירות בפתח תקווה ו- 153 יחידות דיור בהוד השרון.