Site icon מקומונט גבעת שמואל

המאבק בקורונה | אכיפה מוגברת של הפיקוח העירוני, המשטרה וחיילי פקע”ר. “רק יחד ובכוחות משותפים, נוכל לנצח את הקורונה”

כחלק מהמאבק בעלייה בתחלואת הקורונה בגבעת שמואל הוחלט על פעילות אכיפה מוגברת של הפיקוח העירוני, המשטרה וחיילי פקע”ר ליישום הנחיות מגבלות הקורונה בעיר. גני השעשועים ומתקני הספורט נסגרו ותנועות הנוער יושבתו. “רק יחד ובכוחות משותפים, נוכל לנצח את הקורונה”, סיכם ראש העיר יוסי ברודני.

עיריית גבעת שמואל ממשיכה להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר, והבוקר למען בטחון התושבים ועל מנת להמשיך לשמור על בריאותם , הורה ראש העיר יוסי ברודני, על יציאה למבצע אכיפה מוגבר ברחבי העיר ליישום תקנות הקורונה בקרב בתי עסק, תושבים ומבקרים בעיר.

ראש העיר יוסי ברודני, כינס את ועדת הקורונה העירונית בה השתתף גם, באמצעות ה- zoom, סנ”צ הוד לוי מפקד תחנת מסובים במשטרת ישראל.  בישיבה השתתפו עוד, סגן רה”ע יעקב ויליאן, מנכ”ל העירייה גבי חדד, מנהל הפיקוח העירוני שמעון ברוכים, קב”ט העירייה יואב ריעני ומנהלי האגפים חינוך ורווחה.

חיילי פיקוד העורף בתדריך לפני היציאה לרחובות גבעת שמואל. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר ברודני תידרך את הצוותים והורה על יציאתם של פקחי העירייה והסייריים למבצע אכיפה והסברה רחב היקף ברחבי העיר, בליווי שוטרי תחנת מסובים. הפקחים התריעו ואף קנסו את מי שלא יישם את התקנות בעניין עטיית מסיכות והתקהלויות אסורות במרחב הציבורי.

אל הפקחים, הצטרפו גם במהלך השבוע, חיילים וחיילות מפקע”ר בפיקודו של יקל”ר העירוני סא”ל רוני ברהום, אשר תדרך יחד עם קב”ט העיר את החיילים טרם יציאתם עם הפקחים לחלוקת חומרי הסברה ולהגברת המודעות והחשיבות של עטיית מסכה על הפנים כמצילת חיים.

ראש העיר ברודני הנחה עוד את הצוותים להגביר את הפיקוח על בתי הכנסת בעיר במהלך כל השבוע, ולוודא שהם עומדים בהנחיות ומקפידים על כל כללי ההתקהלות המותרים בחוק.

פקחי העירייה בפעילות בבתי העסק. צילום: דוברות העירייה
ישיבת ועדת הקורונה העירונית בלשכת ראש העיר. צילום: דוברות העירייה

 

כמו כן, בגלל עלייה בהדבקות התושבים בשבועיים האחרונים, הוחלט שוב על סגירתם של תנועות הנוער, מזרקות המים, גני השעשועים ומתקני הספורט בעיר, המהווים מקור להתקהלות והדבקות. במקומות אלו הוצב שילוט מתאים הקורא לתושבים שלא לעשות שימוש במתקני הספורט והמשחקים.

ראש העיר יוסי ברודני: “נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו,  על מנת לצמצם את התפשטות הנגיף ולקטוע את שרשרות ההדבקה בעיר. אני קורא שוב לכל התושבים להקפיד על ההנחיות ולשמור על בריאותם. רק יחד נוכל לנצח את הקורונה!”