Site icon מקומונט גבעת שמואל

המאבק נשא פרי: ההולמס פלייס ייפתח לשעה נוספת כל שבוע

סנונית ראשונה למאבקו של חבר מועצת העיר עדי גרוס מהבית היהודי בגבעת שמואל על שיפור התנאים בקאנטרי “הולמס פלייס”. הבוקר התבשרנו כי מאמציו נשאו פרי ראשון והחל מהשבת הקרובה בריכת ההולמס פלייס תפתח במוצ”ש עד השעה 22.00 לטובת שומרי המסורת ולא עד 21.00 כפי שהיה נהוג עד כה.

לפני כחודשיים סיפרנו לכם על תלונות חוזרות ונשנות של תושבים לגבי תנאי התברואה ויחסם של ממנהלי ההולמס פלייס בגבעת שמואל כלפי טענות התושבים ועכשיו אנחנו שמחים לבשר לכם על התפתחות מסויימת.

“מזה שנתיים אני פועל לכך שמועדון הכושר הולמס פלייס ייתן מענה לצבור הדתי מסורתי בכך שעד היום הבריכה הייתה פתוחה עד 21:00 בלבד במוצאי שבתות וחגים – כשבתקופת הקיץ, לעיתים השבת יוצאת רק בסביבות השעה 20:00 ואף יותר מאוחר.” מספר עדי גרוס, חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי וממובילי המאבק.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

“פנו אלי רבים מתושבי העיר בעניין זה שילדיהם באים מהצבא ולא מספיקים לנצל את המנוי שברשותם בסופי שבוע והם זקוקים לכך מסיבה בריאותית ואינם יכולים.” הוא מוסיף.

עוד קובל גרוס ואומר: “מדוע במועדוני ספורט בארץ יש אפשרות לעשות מנוי ללא שבת? ובכך לאפשר הוזלה במחיר?”

בימים אלה, כך מספר גרוס, הוא נמצא, יחד עם תושבים נוספים, בשיחות ודיונים עם הנהלת מועדון ההולמס פלייס להטבות במחיר לתושבי גבעת שמואל ולשיפור השירות הנקיון שם ובמקביל, יזם גרוס פניה נוספת אל ראש העיר ברודני בעניין וכעת נמצא הנושא גם בטיפול העירייה

בד בבד, ממשיך גרוס לפעול לטובת הקמת הקמת בריכה עירונית מוזלת לתושבי גב”ש והוא “מקווה להיות איש בשורה, כבר בקרוב” הוא חותם.

ייפתח לשעה נוספת. הולמס פלייס גבעת שמואל

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל