Site icon מקומונט גבעת שמואל

המדריך המקוצר לסטודנט – איך להפוך את האהבה לעיצוב למקצוע לחיים?

תמיד ידעתם שיש לכם כישרון חבוי, אומנותי משהו, שרק מחכה למצוא את דרכו לעולם. אבל, עם כל האתגרים הלימודיים בתיכון, החיים הקשים בצבא והרצון לצאת לטיול ארוך – אף פעם לא הצלחתם להבין איך להפוך את האהבה לעיצוב למקצוע לחיים. ועכשיו, רגע לפני שלב הלימודים האקדמיים, אתם רוצים למצוא את התשובה הכי טובה שיש לשאלה הזו. לשם כך, אתם נדרשים לעבור תהליך חשיבה ומחקר, ולקחת החלטות קשות שיקבעו את מסלול הקריירה המוצלח ביותר בשבילכם.

עקב בצג אגודל – איך להפוך את האהבה לעיצוב למקצוע לחיים

התשובה לשאלה איך להפוך את האהבה לעיצוב למקצוע לחיים מחולקת לחמישה שלבי עבודה שאתם ממש רוצים להכיר:

  1. מיפוי יכולות וכישורים – במקצועות העיצוב, מגיל צעיר מאוד ברור מה הוא תחום העניין שלכם. אבל, על מנת להפוך את העניין למקצוע מניב ורווחי, אתם רוצים להגדיר את הצרכים שלכם בצורה הטובה והאיכותית ביותר. ולכן רצוי להבין מה הם הכישורים הכי חזקים שלכם.
  2. התמקדות בתחום עיצוב ספציפי – עולם העיצוב הוא רחב מאוד, עם שלל מקצועות כמו עיצוב תעשייתי או עיצוב פנים, אתם רוצים להיות מאוד ממוקדי מטרה ולבחור את מסלול הלימודים המתאים לכם ביותר.

    צילום: ללא קרדיט

  3. בניית שפת העיצוב שלכם – כבר מהלך המכינות שעוברים תלמידי קורס עיצוב פנים למשל, הם מפתחים את השפה העיצובית שלהם ולומדים להכיר את סגנונות העיצוב שמושכים אותם ביותר.
  4. קבלת כלים מקצועיים – בשלב הבא, וכדי להעמיק את היכולות והמיומנויות שלכם, כניסה ללימוד קורס עיצוב פנים תהיה המקפצה שתהפוך את התחביב לכדי מקצוע. במהלך הלימודים תכירו את תוכנות העבודה ואת אפיקי הפיתוח העסקי שעומדים לפניכם ותוכלו לבנות את הבסיס המקצועי ליציאה לשוק העבודה.
  5. יצירת מאגר לקוחות – כדי לחתום את פרק ההכשרה, תלמידי קורסים לעיצוב פנים מעוניינים למצוא את הלקוחות המרוצים הראשונים שיהיו לעדות ליכולות המקצועיות שהם מחזיקים. מאגר הלקוחות שיצרתם לכם, הוא הערובה הטובה ביותר להצלחה העתידית שלכם.

ההחלטות הכי חשובות של החיים – שיקפיצו אתכם גבוהה

אז נכון, לא קל להיות צעיר ישראלי שמחפש את דרכו בעולם העיצוב. הרי לרבים מאוד קשה לראות את מקצועות העיצוב כמקצועות איכות עם אופק ועתיד. אבל, אם אתם ממש בטוחים ביכולות שלכם, ומבינים שיש לכם עבודה קשה לפניכם, תהליך ההתמקצעות בתחום עיצוב הפנים הוא המסלול המתאים לכם ביותר. כל שנותר לכם כעת הוא למצוא קורס עיצוב פנים מעולה, מעשיר ואיכותי, במוסדות הלימודים הרבים שפזורים בארצנו, ולאט ובזהירות לבנות לעצמכם את הקריירה החלומית שלכם. העבודה תהיה קשה והאתגר יהיה עצום, אבל ביום מן הימים תוכלו להסתכל אחורה על ההשפעה שלכם על חיי הלקוחות ולהיות גאים בהשיגים המקצועיים ובכישרון הייחודי שלכם.