Site icon מקומונט גבעת שמואל

המדריך לבחירת פינת אוכל

מאז ומתמיד כשאנו מתיישבים לאכול בפינת האוכל שלנו יהיה בנו הצורך לשבת בצורה הנוחה והיעילה עבורנו. פינת האוכל בבית הינה קובעת את אופיו של המטבח ויש בידה תפקיד מעשי. הינה משרתת אותנו במהלך היום יום לארוחות בוקר, צהריים וערב ואף כמובן לארוחות משפחתיות בסופי שבוע כמו שישי ושבת. על מנת להעניק ליושבים בשולחן הנאה ניתן לדוגמה, לרכוש פינות אוכל עגולות אשר מאפשרות ראיה פנורמית של כל הסובבים בשולחן.  חשוב שפינת האוכל תתאים לגודלו של הבית וכן גם לצרכיהם של כל בני המשפחה. ישנו פרמטר מאוד חשוב והינו מסגרת התקציב אשר חשוב להגדיר לפני מועד רכישת פינת האוכל, עלותם של השולחן והכסאות ראויים לתקציבכם האישי. במאמר לפניכם מדובר בכמה נושאים חשובים לפני ביצועה של רכישת פינות אוכל לבתיכם. 

קרדיט freepik

מידות נכונות

קיימת טעות נפוצה בקרב אנשים אשר רוכשים פינת אוכל לבתיהם, אותה טעות הינה תיאום נכון של המידות השונות בסוגים הרבים בפינות האוכל. ההבדל אשר הינו עיקרי בין פינות אוכל הוא במספרם של הכיסאות סביב השולחן ומידותיהם. לדוגמה, פינות אוכל עגולות מגיעות עם שולחן אשר אורכו 50 ס”מ ו-2 כיסאות, לעומתם של שולחנות אשר מתאימים ל-6 כיסאות שאורכם נמדד כ – 180 עד 200 ס”מ. לפיכך ניתן לבדוק את המפרט הטכני של אותם פינות אוכל באמצעותם של אולמות התצוגה או בקטלוגים שמתפרסמים על ידי היצרנים. ניתן להוסיף כי קיימת עוד אופציה מעניינת לגבי פינות אוכל לבית, ישנן פינות אוכל מתקפלות או ניידות אשר יתרונם הינו לדירות קטנות שאין ברשותן מקום מרווח מספיק.  

תיאום סגנון העיצוב לפינת האוכל

פינת אוכל גדולה ונוחה ראוייה ואף צריכה להיות מותאמת למראה של המטבח בבית. למשל אם החומרים אשר המטבח עשוי מהם הינם נירוסטה, אלומיניום, עץ או מתכת, ניכר כי כתוצאה מכך פינת האוכל יכולה להתכתב עם שולחנות וכסאות מחומרי גלם זהים. בניגוד לכך, מטבח מודרני מומלץ יותר לבצע שימוש בפינות אוכל עם ניגודי צבעים שונים בין השולחן לכיסאות. נוסף לפרמטר זה יש לשמור על צבעים חלקים ואף להימנע מהדפסים או קישקושים מיותרים העלולים לפגוע באווירתו של המטבח.

רכישה ממקום אמין 

אחד הדברים החשובים והמומלצים ביותר בעת רכישת מוצרים לבית, במיוחד אם מדובר בפינות אוכל הרצויות להישאר לזמן רב בבית, מומלץ לפנות לחנויות ומוכרים מקצועיים בתחום שכן יוכלו לענות באופן חד משמעי עבור כל השאלות שלכם באותו תחום וכן להמליץ מה הכי יעיל ונכון עבורכם למהלך השנים הבאות. חשוב גם כי החומרים מהם פינת האוכל עשויה הינם חומרים איכותיים אשר ישרתו אתכם בצורה הנכונה. חשיבות של פרמטר זה יעניק עבורכם ביצוע רכישה נבונה ומשכילה ותמנע בעיות העתידות להיות.