Site icon מקומונט גבעת שמואל

המדריך לגבר לרכישת אקססוריז אופנתי

מחפשים ארנק לגבר אבל לא מוצאים את מה שמתאים לכם? התקבלתם למשרה חדשה או שהתחלתם ללמוד, ואתם רוצים להתחדש בתיק חדש, אבל לא בטוח איך כדאי לכם לבחור את התיק שהכי יתאים לכם? בכל מקרה, תשמחו לשמוע שבמדריך זה נלמד כל מה שחשוב לדעת על בחירת אקססוריז לגברים, כמו ארנקים או תיקים, בצורה נכונה יותר.

מדריך לבחירת ארנקים ותיקים לגברים

להלן מדריך קצר לבחירת ארנקים או תיקים לגברים בצורה נכונה יותר:

1. קודם כל, אם אתם רוצים לקנות תיק או ארנק לגבר, תגדירו תקציב לרכישת המוצר, ותחליטו מהו גודל הארנק או התיק שאתם רוצים לקנות.
2. תחפשו חנויות מומלצות שמוכרות ארנקים ותיקים לגברים, כמו Ringo – חנות התיקים והארנקים הפופולארית והמומלצת, בה תמצאו מגוון עצום של ארנקים לגברים, בדגמים, סגנונות, צבעים ועיצובים שונים.
3. תחפשו ארנקים או תיקים בגודל שאתם רוצים, וכאלה שהמחיר שלהם לא חורג מהתקציב שלכם.
4. תשוו מחירים של המוצרים שאהבתם בין החנויות השונות, ותבחרו את העסקה שלדעתכם היא הכי משתלמת עבורכם.

אקסטרה: רוצים למצוא תיק מגניב ומהמם או לקנות ארנק אופנתי ועדכני? דפדפו באתרים של המותגים המובילים, ותסתכלו איזה ארנקים או תיקים הם מוכרים. זה יעזור לכם להבין פחות או יותר מהו הקו האופנתי, וזה יסייע לכם בבחירת ארנק או תיק אופנתי יותר.

צילום: Unsplash

טיפים לבחירת ארנק לגבר

* תבחרו רק בארנק עם מקום אחסון לכסף קטן, ורצוי כזה שמגיע עם ריצ’רץ’. וזאת שכן כולנו תמיד “נתקעים” עם מטבעות ועם כסף קטן – וכמובן שחשוב שיהיה לנו מקום בארנק שמתאים לאחסונם.

* העדיפו ארנק שהשטרות בו לא יכולות ליפול בקלות, וזאת כדי שלא תאבדו כסף סתם ככה – כי הארנק שלכם לא מאחסן את השטרות באופן בטיחותי מספיק.

* חפשו ארנקים בגודל קומפקטי, והעדיפו ארנקים שנכנסים לכיס. וזאת על מנת שתוכלו להתנייד עם הארנק לכל מקום בקלות.

טיפים לבחירת תיקים לגבר

* בתיק, בשונה מאשר בארנק, יש הרבה מקום אחסון, כך שלמשל אפשר להכניס לתיק את המחשב הנייד. ובכך התיק שלכם יכול לעזור לכם להתנייד עם הלפטופ או עם חפצים גדולים אחרים, כמו כדור כדורסל, גם מחוץ לבית – מה שלא ניתן לעשות באמצעות ארנק כמובן. ולכן, כדאי לקחת היבט זה בחשבון כשאתם קונים תיק לגבר. וזאת שכן אם אתם רוצים לדוגמא לשים בתיק את הלפטופ – אז כדאי מראש לחפש רק תיקים עם מקום אחסון ייעודי למחשב נייד.

* בנוסף, אם אתם רוצים לקחת את התיק לחוג ספורטיבי כלשהו, ודאי תרצו שיהיה בתיק שלכם מקום לבקבוק מים. גם את זה כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת התיק. וכך גם מקומות אחסון ייעודיים אחרים כמו תא אחסון קטן למפתחות, תא אחסון בינוני לאוכל וכו’.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר רינגובג: https://www.ringobag.co.il/ ותוכלו להנות ממבצעים רבים לפריטי אופנה הן לגבר ולאישה.