Site icon מקומונט גבעת שמואל

המדריך לרכישת טונר למדפסת

מדפסות לייזר הפכו בשנים האחרונות לפופולריות יותר ויותר, לאור העובדה שאנשים גילו כי רכישת טונר למדפסת, במקום ראש דיו, היא עניין משתלם לטווח הרחוק – וכי ביצועיה של מדפסת מסוג זה הם לרוב איכותיים יותר. כדאי להכיר היטב את הסוגים השונים של הטונרים ולדעת כיצד לבחור בתבונה את סוג המוצר הנכון, זה שיתאים למכשיר שיש לכם בבית ויאפשר לכם להדפיס בכמויות גדולות, מבלי להתפשר על איכות ההדפסה.

לרכוש טונר למדפסת: כך תדעו מהו הדגם המתאים

 

קנייה חכמה של טונר למדפסת מתחילה, קודם כל, במציאת סוג הטונר שתואם את דגם המכשיר עצמו. רק טונר שיוצר עבור הדגם הספציפי של המכשיר שברשותכם, אכן יותקן באופן הנכון בתוך המדפסת ויאפשר הדפסה תקינה, לכן ישנה חשיבות גבוהה לקניית טונר ייעודי ומתאים.

על מנת לדעת איך לעשות את ההתאמה הנכונה, יש לבדוק את מספר הדגם של המדפסת שאמור להופיע על גבי מדבקה, הנמצאת על אחד מצדדיה. לאחר מכן, ניתן לגשת לחנות ולבקש טונר שיתאים עבור המדפסת, בין אם זה מוצר מקורי או מוצר שתואם את המקורי: בחנויות מקצועיות באמת, ניתן להשיג תואמי טונרים איכותיים ומצויינים, במחירים אטרקטיביים שהופכים את הרכישה לכדאית.

האם ניתן להוזיל את מחיר הטונר?

 

מצד אחד, טונר למדפסת יכול להיות יקר בהשוואה לראש דיו, אך ההשקעה מחזירה את עצמה כיוון שהמוצר עצמו מחזיק מעמד לאורך זמן ו”מתבזבז” פחות. הטונר הוא למעשה אבקה דחוסה שמדפסת הלייזר משתמשת בה ו”מדביקה” אותה על הדף, כאשר השימוש בו ולא בדיו נוזלי הוא ממילא חסכוני יחסית.

עם זאת, מומלץ לנקוט בפעולות הבאות על מנת להוזיל עוד יותר את העליות השנתיות בטונרים:

  1. רכישה מחנות מקצועית ובמבצע: חנויות שמציעות טונרים בדגמים שונים, יציעו מעת לעת מבצעים שיהפכו את הרכישה למשתלמת במיוחד. כדאי לנצל מבצעים כאלה ולרכוש כמה וכמה פריטים, על מנת להוזיל את הסל השנתי.
  2. לקנות סט של טונרים: טונר למדפסת יכול להגיע בגוון שחור בסיסי, או בצבעי יסוד שהם כחול, אדום וצהוב. סט המכיל את כל הצבעים יחד, יוצע בדרך כלל בעלות מופחתת.
  3. להדפיס בשחור במקום בצבעוני ולחסוך: אם אינכם מדפיסים תמונות או גרפיקות מורכבות, אלא בעיקר קבצי טקסט ארוכים.

    יחצ

למשרד או לשימוש ביתי – מומלץ לקנות רק טונר איכותי למדפסת

 

במקומות שבהם השימוש במדפסת הוא יום יומי ואינטנסיבי, העלויות השונות סביב עניין ההדפסה או צילומי המסמכים יכולות להגיע למאות ואלפי שקלים לשנה. כדאי לבחון היטב את ההשקעה השוטפת שלכם בכל הקשור למדפסת – ולבדוק כיצד תוכלו לשלם פחות על טונר למדפסת ועל כל מה שקשור אליה, מבלי להתפשר על איכויות ההדפסה שאליהן אתם שואפים. דיו בזול הוא המקום המשתלם והמקצועי ביותר לרכוש בו טונרים, ראשי דיו ואת כל מה שצריך לתוצאות הדפסה מצויינות.