Site icon מקומונט גבעת שמואל

המועצה הדתית בגב”ש מציגה:התייעלות מובילה להצטיינות

המוועצה הדתית בגבעת שמואל זכתה זו הפעם השניה על המועצות הדתיות המצטיינות בארץ. הדבר הינו בעל ערך משמעותי במיוחד על רקע העובדה כי המועצה הדתית בגבעה סבלה מגרעונות עד לכניסת ההנהלה החדשה בראשות יעקב רייכר וגזבר המועצה שייקה בשן שהצליחו להוביל למחיקת הגרעונות ולאיזון תקציבי מלא בשנים האחרונות.

בטקס שהתקיים השבוע בכפר המכבייה ברמת גן קיבל בשם חברי המועצה ועובדיה , יו”ר המועצה הדתית יעקב רייכר תעודת הוקרה מידי סגן השר הרב אלי בן דהן ומנכל המשרד אלחנן גלאט על היות המועצה הדתית בגבעת שמואל מועצה דתית מצטיינת.

במסגרת תחרות פרס השר, נבדקים פרמטרים רבים  בניהול תקין של פעילות המועצה הדתית. וזו כאמור הפעם השניה בה זוכה המועצה הדתית בתעודת הצטיינות.

יעקב רייכר יו”ר המועצה הדתית מסר כי הוא חברי המועצה ועובדיה שוקדים כל הזמן עלשיפור השירות לציבור. בקדנציה הנוכחים בעזרתם של ראש העיר יוסי ברודני והמשרד לשירותי דת שופץ מן היסוד המקווה הישן ברח’ נימרובר שופץ חלקית המקווה ברח’ וכן נבנו מחדש משרדי המועצה הדתית  אשר מצבם היה בכי רע.

גזבר המועצה הדתית, שייקה בשן מסר כי במהלך הקדנציה האחרונה , התייעלה עבודת המועצה הדתית, גרעונות העבר נמחקו וכי תקציב המועצה מאוזן זו השנה השלישית וביקש להודות לראש העיר יוסי ברודני על הסיוע של העיריה לפעילות המועצה במתן שירותי הדת לתושבי העיר.

בשנה הקרובה, מתכננת המועצה לשפץ את מקווה הגברים הישן ברחוב נימרובר ולהתחיל בתכנון הקמת מקווה שלישי נוסף בעיר.

המועצה הדתית בגבעת שמואל.צילום מקומונט גבעת שמואל