Site icon מקומונט גבעת שמואל

בלעדי! המחטף הפוליטי של סניף הבית היהודי בגבעת שמואל

יו”ר סניף הבית היהודי בגבעת שמואל, שמוליק מאירוביץ’, הודיע על בחירות לרשימה שאמורות להתקיים הערב (ה’) אבל לא הסכים לפרסם את שמות המועמדים לרשימה והקדים את הישיבה בחצי שעה ברגע האחרון. בעוד למרבית חברי הסניף כלל לא ידוע מי הם המועמדים, על אף בקשותיהם הרבות, למקומונט גבעת שמואל נודע כי ראשי הסניף מתכננים לשבץ את מירי אברג’ל במקום השלישי, את עו”ד מוריה רודריג-חדד ברביעי ואת עו”ד ניסים שטיבי במקום החמישי. הדמוקרטיה בשיאה?

מחטף חריג מסוגו בסניף הבית היהודי בגבעת שמואל. בעוד מספר שעות צפויה המפלגה לקיים בחירות לרשימה אבל כל חברי הסניף כלל לא קיבלו את שמות המועמדים. למקומונט גבעת שמואל נודע כי בבית היהודי צפויים להיבחר מירי אברג’ל במקום השלישי את מוריה רודריג-חדד ברביעי ואת עו”ד ניסים שטיבי במקום החמישי. זאת לאחר שיעקב ויליאן ועדי גרוס משובצים במקומות הראשונים ומיכל וולדיגר פרשה. ספק גדול אם חברי הרשימה המיועדים יודעים על ההתנהלות הקלוקלת. נושא נוסף מטריד הינו שעת הישיבה שהוקדמה בחצי שעה ברגע האחרון כאשר רק בשעה 14.27 היום שלח יו”ר הסניף הודעה על הקדמת הישיבה.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

בקבוצת הוואטסאפ הפנימית סערו הרוחות על חוסר הדמוקרטיה כאשר יו”ר הסניף הקצה רק מספר דקות על מנת להכיר את המועמדים. ללמקומונט גבעת שמואל נודעה זהות הנבחרים עוד לפני שהועמדו לבחירה ועוד לפני שחברי הסניף קיבלו את שמם.

חברת מועצת העיר מיכל וולדיגר כתבה: ”הבית היהודי עדיין חשוב לי ומרשה לעצמי ולהתרעם בשם יתר חברי הסניף שאינם חברים בועדת האיתור, על אופן הפעולה שלכם שהוא לא דמוקרטי בעליל. אי אפשר לדרוש מהחברים בסניף להציע על אנשים לרשימה, מבלי שניתנו להם מראש לפחות את שמותיהם, שלא לדבר על קו״ח, אגנדה, ואפשרות לברר עליהם, קודם להצבעה. מרעננת את זכרונך לגבי פריימריז מלפני חמש שנים, כשהציבור בחר, נדרשנו לתת לתמונות, לכתוב כמה מילם ואגנדה, שהועלו על חוברת (שאתה הפקת) שהופצה ברבים מספיק זמן מראש שהבוחרים יוכלו לברר ולבדוק. לחברי הסניף לא מגיעה אפשרות זו????”

חבר סניף נוסף כתב: “היום בערב אנו אמורים “לראיין” מועמדים? מדוע לא הועברו אלינו השמות די זמן מראש בכדי שנוכל לבדוק עליהם/ן באמת ????”.

חברת מועצת סניף נוספת כתבה: “בהזמנה לישיבה שנשלחה היום מראש ולפיה קבעתי את הלוז שלי להיום, בכלל לא היתה אמורה להיות הכרה של המועמדים. אני אמורה להיפגש עם השמות של המועמדים כשאני עומדת בקלפי ומצביעה. האם כך אנחנו רוצים להתנהל?! הצבעה שפירושה אשרור בחירה של אנשים אחרים?! אני מרגישה שזו תופעה חוזרת. יש מי שיודע לכאורה, והכל כבר חתום וידוע מראש. אל לנו לדאוג, “כמו שעבדו טוב עד עכשיו, ימשיכו לעבוד טוב” תפקידנו רק לתת את הכוח להחלטות”.

יצוין כי כבר עם פרסום הידיעה על כינוס הסניף פנה חבר הסניף עו”ד צחי סטולוביץ ליו”ר הסניף מאירוביץ עם הבקשה דלהלן: ”שמוליק,… אשמח שייכנס לסדר היום, אם אפשר, דיון (אפילו ראשוני) בנושא ראשות העיר והתמיכה באחד מהמועמדים השונים (או לחילופין היעדר תמיכה במועמד מסוים). אם אי אפשר, אז בפגישה תכופה הבאה. צריך לעשות סדר בראש ולשמוע באופן מסודר את החברים והציפיות שלנו מהתהליך ומהמועמדים”. תגובתו המביכה של של מאירוביץ הייתה :”בפרטי”.

תגובת הסניף תפורסם כשתתקבל

ההתכתבות בקבוצת הבית היהודי. תגובת מאירוביץ.בפרטי. צילום מסך

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל