Site icon מקומונט גבעת שמואל

המלצת קניה: כסא מחשב – מה כדאי לדעת?

אנו חיים במציאות שבה לא מעט ילדים ואנשים בוגרים מבלים שעות ארוכות מול מסך המחשב. ישנם אנשים אשר יושבים מול מסך המחשב לצורך עבודה וישנם לא מעט ילדים שיושבים מול מסך המחשב לצורך למידה, משחק, גלישה באינטרנט ועוד. בשל העובדה שלא מעט אנשים יושבים שעות ממושכות מול המסך, יש צורך לדאוג לכסא נוח איכותי. ישיבה ממושכת מול המחשב על כסא לא מספיק איכותי ונוח, תגרום לכם בטווח הרחוק יותר לכאבי גב, כאבי צוואר ועוד. כמו כן, אם אתם יושבים על כסא מחשב לצורך עבודה ממושכת מול המחשב, תמצאו את עצמכם לא מספיק מרוכזים, עושים המון הפסקות ועוד. לכן, יש לרכוש בקפידה כסא איכותי לישיבה ממושכת מול מחשב.

כיצד בוחרים כסא מחשב בצורה הטובה ביותר?

אם אתם מעוניינים לרכוש כסא מחשב איכותי, הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את הכסא האידאלי עבורכם מכל הבחינות:

ראשית כל, חשוב שתזכרו כי אחד מהתפקידים החשובים ביותר של כסא מחשב הוא להעניק יציבות מושלמת לגוף כאשר יושבים עליו מול המחשב. לכן, חשוב מאוד לוודא כי מבנה המושב ומשענת הגב יתאימו לאדם שיושב על הכסא בצורה האופטימלית. יש לזכור כי ככל שהכסא שתרכשו יהיה מתקדם יותר, כך יהיו לכם אפשרויות רבות יותר להתאמת הכסא ובהתאם לכך, כך חווית הישיבה שלכם תהיה בריאה יותר, נוחה יותר ואיכותית יותר.

חשוב מאוד לוודא שבאזור התחתון של משענת הגב קיים קיצור לתמיכה מקסימלית בגב שלכם או בגב הילד שעבורו אתם רוכשים את הכסא.

מרבית כסאות המחשבים האיכותיים שמותאמים עבור ילדים גדלים בהתאם לילד ועל כן, מדובר על השקעה משתלמת לחלוטין ושווה מאוד להשקיע פעם אחת בכסא איכותי.

בכדי שלא לעודד ישיבה סטטית ממושכת אצלכם או אצל הילדים שלכם כאשר אתם או הם יושבים מול מחשב, חשוב מאוד לרכוש כיסא על גלגלים שניתן לנוע איתו.

רכישת כסא מחשב לילדים

אם אתם רוכשים כסא מחשב עבור הילד שלכם, חשוב שתדעו שיש לא מעט ילדים שנוטים לשבת בתנוחה לא בריאה שבה הם רוכנים קדימה  לכיוון השולחן או הספרייה ועל כן, כדאי מאוד שתרכשו עבורם כסא עם אפשרות לקביעת זווית שגדולה מ90 מעלות בלחיצת כפתור פשוטה. בכדי לוודא שהילד שלכם ישב בצורה נכונה על הכסא, כדאי שתביאו אותו אתכם לבחור כסא. כדאי להושיב את הילד על כסא מול שולחן דומה לשולחן שיש לו בבית ולוודא שהבטן שלו נוגעת בקצה השולחן. בכדי להשיג את תנוחת הישיבה הזאת ניתן  להנמיך את הידיות או הכסא עצמו בעת הצורך.

יש לשים דגש על חומר הגלם ממנו עשוי הכסא. יש לרכוש כסא אשר עשוי מחומר גלם איכותי ועמיד אשר יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, אך יחד עם זאת יש להקפיד על חומר גלם שניתן לאוורר אותו.

היכן כדאי לרכוש כסא למחשב?

בין אם מדובר על כסא למחשב לילדים ובין אם מדובר על כסא משרדי עבורכם לצורך ישיבה ממושכת בעבודה מול מחשב במשרד או אפילו בבית, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על כסא איכותי שיכול ללוות את הילד שלכם או אתכם שנים רבות ועל כן, חשוב מאוד להשקיע בכיסא איכותי של מותג מוביל וכן, לוודא כי הכסא מגיע לפחות עם שלוש שנות אחראיות.