Site icon מקומונט גבעת שמואל

המפקחת יזמה – וה־22.2 נקבע כיום הוקרה ליועצות בתי הספר

לימור אפלבויים, מפקחת על הייעוץ מטעם מחוז מרכז במשרד החינוך יזמה יום הוקרה ליועצות בתחום פיקוחה – ברשויות שוהם, חבל מודיעין, בית דגן, גבעת שמואל, גני תקווה, דרום השרון, נס ציונה וסביון.

לפני מספר שבועות בחרה לימור את התאריך 22.2.22 והכריזה עליו כיום הוקרה ליועצות בפיקוחה. יום בו המנהלים, הצוות החינוכי, הקהילה, ההורים, הרשות והפיקוח, עוצרים ואומרים תודה – מוקירים את עבודת היועצת ברמה המקצועית. הבוקר נפתח בטקס מקוון בו לקחו חלק מנהלי אגפי החינוך, מנהלי בתי הספר, נציגות ועדי ההורים, נציגות ארגון והסתדרות המורים, וכמובן היועצות. בכל מוסד חינוכי, גן או בית ספר, בחרו איך לציין את היום הזה. לדוגמה הענקת מכתבים של הורים ותלמידים ליועצות.

היוזמה זכתה להצלחה רבה והמפקחת אמרה כי היא רוצה שיום זה יהפוך למסורת – בכל שנה ב22.2 יצוין יום ההוקרה ליועצות.

יועצות תיכון גבעת שמואל ענבר אפריאט ומוריה בן מנחם עם השי שקיבלו. צילום: משרד החינוך

לימור אפלבויים מפקחת על הייעוץ במחוז מרכז: “יועצות יקרות, מפקחים, ראשי אגפי חינוך, מנהלים ונציגי ארגון והסתדרות המורים, ביום הזה אני מתרגשת לעצור כדי לומר תודה. תודה לכן יועצות יקרות, על העשייה מכל הלב, המקצועיות הרבה, הנחישות, הרגישות וההכלה, ותודה על שיתופי הפעולה הרבים שמייצרים ענפים שנשזרים זה בזה, עוטפים את כל באי בית הספר ומייצרים רשת עדינה שמחזיקה אותם יציבים.”