Site icon מקומונט גבעת שמואל

המקום המושלם לקנות בו תכשיט לגבר שלך

בשנים האחרונות יותר ויותר גברים מגלים את העוצמה שטמונה בענידת תכשיטים ומחפשים את הטאץ’ הדקורטיבי להשלמת ההופעה.
עולם התכשיטים לגברים לא מפסיק להפתיע ולרגש עם תכשיטים מעוצבים התואמים לכל סגנון גברי, כך שכל גבר יוכל לבחור את השיק המועדף עליו בדמות תכשיט איכותי.
תכשיט לגבר אף מהווה מתנה נפלאה לסוגים שונים של אירועים. צמידים או שרשראות שצולחים את הטרנדים המתחלפים ויתאימו לכל לוק מחויט, ספורטיבי או יומיומי.
מתלבטת איזה תכשיט לבחור לגבר שבחייך – בן זוג, בן, אח, אב? יש לנו מספר המלצות ורעיונות לבחירת תכשיט לגבר שלך – מהדגמים המובילים בזירת התכשיטים, דרך היכרות קצרה עם חומרים ועיצובים בולטים ואהובים ועד טיפים שיעזרו לך לדעת על מה לשים דגש בבחירת המקום ממנו את רוכשת את התכשיט. 

גבר מי שעונד שרשראות


שרשראות הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מהמלתחה הגברית וגברים רבים מאמצים את הכוח הוויזואלי של שרשראות החובקות את הצוואר הן במיקוד תשומת הלב והן בהקפצת הלוק הכולל. שרשראות מתאימות לכל עונה ולכל חולצה – טי שרט, חולצת פולו או כפתורים ויכולות לרכך הופעה נועזת ולהוסיף נגיעה מתוחכמת למראה סולידי.
חשבו על הקומבינציה המועדפת ואולי תרכשו מראש מספר שרשראות בסיס הנבדלות זו מזו באורכים שונים או בעוביים שונים, כך שהגבר יוכל ליהנות מהמגמה הרווחת היום של טרנד השרשראות בשכבות.
ישנן שרשראות בעלות מרקם משתנה כמו חוליות או חבלים, שמבוססים עם שזירה ופיתול או חוליות עגולות לצד חוליות ישרות ושילוב ייחודי ביניהן.
אפשר להוסיף לשרשראות גם תליונים עם סמלים אייקוניים שהגבר אוהב ומתחבר אליהם או עם האות הראשונה של שמו או של שמך, כדי שהוא יוכל להסתובב עם שרשרת שתזכיר לו אותך לתמיד >> https://www.youme.co.il/שרשראות-לגבר/

משדרגים עם צמידים


צמיד הוא אמצעי נפלא לשדרוג פרק כף היד וישנם צמידים בשלל סגנונות לגברים עשויים ממבחר חומרי גלם המגיעים עם מוטיבים ואלמנטים שונים, חריטות והקדשות אישיות, צבעוניים או מטאליים במראה עתידני וצמידים קלאסיים מעודנים יותר.
אפשר לבחור צמיד שמתכתב בוויזואליזציה שלו עם השרשרת ואם יש לגבר גם עגילים או פירסינג או צמיד בעל מראה מנוגד שיוצר קונטרסט מעניין.
כיום פופולארי מאוד צמיד מסוג גורמט לגבר בעל מראה דומיננטי ונוכחות מודגשת וכן צמיד בעל שתי שכבות או שני חישוקים במרווחים האחד מהשני. 

איך בוחרים את התכשיט האולטימטיבי לגבר?


בבחירת תכשיט איכותי שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר חשוב להשקיע במתכת איכותית כמו זהב. זהב היא המתכת היקרה ביותר המצטיינת בעמידות גבוהה כאשר הזהב נמדד בדרגות קרט המסמלות את אחוז טוהר הזהב שיש בתכשיט.
ככל שדרגת הקרט גבוהה יותר כך התכשיט מכיל אחוז גבוה יותר של זהב טהור ולרוב כך גם נחשב ליותר יוקרתי ועלותו בהתאם.
עם זאת, בהחלט שווה להשקיע כאשר מחפשים לגבר תכשיט מתנה בעל תוחלת חיים ארוכה שישקף את מידת ההשקעה, יתאים גם לתנאי רחצה ושחייה בים ויתאים גם לבעלי עור רגיש.
בנוסף, כדאי לרכוש תכשיט באתר תכשיטים אמין ומוביל בתחומו כמו אתר התכשיטים youmi.co.il שמציע תכשיטי זהב במגוון רחב של סגנונות לכל סטייל לנשים ולגברים, בין היתר, שרשראות זהב לגברים.
האתר מציע רק תכשיטי זהב עם אחריות מלאה למתכת ללא הגבלת זמן וכן משלוח חינם תוך 3 ימים עם שליח עד הדלת ללא תוספת תשלום וכן מדיניות החלפות והחזרות. התכשיטים מיוצרים בסטנדרטים בינלאומיים ותחת בקרת איכות קפדנית. המתנה המושלמת לגבר בכל עת ובכל חגיגה ואירוע שתלווה אותו לאורך החיים.