Site icon מקומונט גבעת שמואל

המקומות בהם מאווררי תקרה גדולים פועלים באופן הטוב ביותר

התמודדות עם תנאי מזג אוויר משפיעה על בעלי עסקים בכל מקום. הטמפרטורה והלחות משתנים בהתאם למיקום הגיאוגרפי של מרכז תעשייתי, בדיוק כפי שהם משתנים עם עונות השנה. בהתאם למיקום, הקיץ הישראלי יכול להיות חם באכזריות והחורף יכול להיות קר במיוחד.

מסיבה זו, מערכות חימום וקירור תעשייתיות פועלות כל השנה, ומאמצי החימום והקירור תמיד מחושבים בעלויות התפעול שלכם. ללא התקנה נכונה של מאווררי תקרה גדולים, העלויות לחימום וקירור המבנה התעשייתי שלכם יכולות להיות יקרות למדי.

חיסכון בעלויות קירור וחימום

אם אתם מפעילים מבנה תעשייתי מכל סוג שהוא, ומעסיקים פועלים שעובדים עם מכונות שפולטות חום, מאווררי תקרה גדולים הם מכשירים חיוניים שאתם צריכים להתקין.

מאווררי תקרה גדולים בדגמים מתאימים שומרים על קרירות אחידה בקיץ ללא עלויות יקרות של מיזוג אוויר, ובחירת המאווררים מהסוג הנכון שומרת גם על רמת חום אחידה בחורפים, ומספקת חיסכון זהה בעלויות על ידי הגבלת כמות החום הדרושה בחורף.

מהם מאווררי תקרה גדולים?

מאווררי תקרה גדולים מתאימים לאזורים תעשייתיים ומורכבים ממדחפים בגובה של מטר וחצי. הם משמשים בעיקר בתעשייה המסחרית, התעשייתית והחקלאית מכיוון שלעתים קרובות אזורים אלו מאופיינים בבניינים גדולים עם תקרות פתוחות. מאווררים תעשייתיים מספקים מגוון יתרונות באמצעות זרימת אוויר בנפח גבוה ובמהירות נמוכה.

אולם התעמלות. צילום: פיקסלס

עם המדחפים הארוכים, מאווררי תקרה גדולים מייצרים עמודי אוויר עצומים, שדוחפים ומפיצים כמויות אוויר גדולות בסדרי גודל גדולים יותר בהשוואה למאווררים ביתיים קטנים. הסיבה שמאווררים תעשייתיים יעילים כל כך קשורה למדע ובמיוחד לדינמיקת נוזלים.

מאווררי תקרה גדולים מעבירים אוויר במהירות גבוהה, באופן שלמאווררים ביתיים קטנים קשה יותר לייצר, ונדרשת יותר אנרגיה לשם השגת התוצאה הרצויה.

ההבדל בין מאוורר ביתי למאוורר גדול הוא האופן בו הלהבים מסתובבים

הלהבים של מאוורר ביתי מייצרים חיכוכים רבים והתנגדות אוויר, שנוצרים כשעמוד אוויר נע במהירות ובא במגע עם אוויר נייח באותו אזור. מכיוון שמאווררים תעשייתיים מייצרים עמודי אוויר במהירות נמוכה, יש הרבה פחות חיכוך והתנגדות אוויר, מה שאומר שהמאוורר כרוך בהרבה פחות אנרגיה להפעלה.

 

מבחינת עלויות ושימוש באנרגיה, הכפלת מהירות להבי מאוורר ביתי עולה פי ארבע בחשבונות החשמל, ושילוש מהירות להבי המאוורר עולה פי שמונה בחשבונות החשמל. הקשר בין מהירות המאוורר לעלות אינו לינארי, והאמת היא שמהירות מרובעת של המאוורר עולה פי 16 בחשבונות החשמל!

תנועה איטית של להבים משפיעה על חיסכון בעלויות

מאווררי תקרה גדולים יוצרים את תנועת האוויר הנחוצה ואת זרימת האוויר הנלווית שמועילים כל כך למבנים ולסביבות תעשייתיות פנימיות, אבל במחירים נמוכים בהרבה. הנה כמה דוגמאות למיקומים מקורים נהדרים בהם ניתן להשתמש במאווררים תעשייתיים: