Site icon מקומונט גבעת שמואל

“המשביר לצרכן” יקים מתחם קניות מרכזי בגבעת שמואל

בשטח זה צפויה הקבוצה להקים בעתיד הקרוב מרכז קניות רחב היקף. בכוונת החברה לפתוח במתחם, סניף של רשת סופר חדשה וכן שטחים נוספים לשימוש הקבוצה.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני התייחס לנושא: “אנו שמחים על הקמת מרכז הקניות שנועד לרווחתם של תושבי העיר והסביבה. אני בטוח שמרכז הקניות יהיה מקום תעסוקה, בילוי וקניות לתושבי גבעת שמואל. אני קורא לעוד חברות להשקיע באזור גבעת שמואל”.

הפרויקט הינו סנונית ראשונה במתחם העסקים הנחשק באזור גוש דן, המתפרס על שטח של כ-14,000 מ”ר בסמוך לכביש גהה. יזמי הפרויקט הם קבוצת “עמיטק”, אדריכל הפרויקט הוא “משה צור אדריכלים”, ומרכז הקניות צפוי להיפתח לקהל הרחב ביולי 2014.

“אנחנו מאמינים בכוח הקמעונאי בגבעת שמואל ובסובב לה , השיתוף פעולה עם עירית גבעת שמואל יוצא דופן , חברי מועדון 365 יזכו למתחם קניות ובילוי יוצא דופן ביופיו ובחווית הקנייה שהוא יעניק להם”. כך מסר ניסים חסאן משנה למנכ”ל קבוצת “המשביר לצרכן”.

בקלאב 365 הדגישו כי הסניף שיפתח בגבעת שמואל יהווה לסניף הדגל של הקבוצה באזור המרכז. בשטח המושכר יבנה גם מרכול יוקרתי בקונספט חדשני המעניק חווית קנייה ואטרקטיביות חסרת תקדים לחברי מועדון 365 בשילוב תודעת השירות המעולה הידועה בקבוצת המשביר לצרכן.

החוזה הינו לתקופה של 10 שנים עם אופציות לשוכר להאריכו לתקופה כוללת של – 24 שנה. דמה”ש שישולמו הינם: 80 ש”ח / מ”ר כאשר היזם משתתף בסכום של 1.5 מ”ש בהשקעות בסניף. סה”כ צפויה קבוצת המשביר לצרכן להשקיע בגימור הסניף כ- 20 מ”ש.