Site icon מקומונט גבעת שמואל

המתנה המושלמת בכל הזדמנות – משלוח מגשי פירות תל אביב!

צילום: פרימדונה

פירות הם המתנה המופלאה שקבלנו מהטבע, ואנו יכולים לקחת את המתנה הזו ולהעניק אותה הלאה, בצורה חדשנית ונפלאה שאולי לא חשבנו עליה. כולנו צורכים מדי פעם פירות בין הארוחות, בחגים או סתם ככה כשמתחשק. בדרך כלל זה קורה כאשר אנחנו שולפים ממגירת הפירות במקרר פי כלשהו, שוטפים, קולפים ואוכלים. אבל אם רק נוציא החוצה את האומן שבתוכנו, נוכל להשתמש בפירות חתוכים וחצויים על מנת ליצור יצירת אומנות נפלאה שיכולה לשמש בתור שי לאהובים שלנו – משפחה, חברים, מכרים או לכבוד כל אירוע שלא יהיה!

כמה רעיונות מגניבים להענקת שי פירות

אם אתם למשל עובדים בחברת הייטק בתל אביב ורוצים לפנק את החברים לקראת סוף השבוע, תוכלו להזמין משלוח מגש פירות תל אביב. כך תוכלו לסיים את השבוע עם פינוק מדהים ובריא שכל הקולגות שלכם וודאי ישמחו לקבל. אפשר כמובן לבחור איזה פירות אתם רוצים שימלאו את הסלסילה. מגשי פירות יכולים לבוא עם סוגים שונים ומגוונים ביותר של פירות, צבעים, צורות, גדלים ועוד. אם למשל החברה שלכם בעלת לוגו עם סממנים מזהים וייחודיים כמו בצבעים שלה, תוכלו לבקש לערוך את הסלסילה עם פירות שיתאימו לצבעים ויזכירו לכם אותה.

לא לשכוח לשמור על המתנה!

יש מתנות שמתקשרים לחברה שמארגנת אותם, אומרים שעה ומקום ופשוט שוכחים מכל העסק. לא כך הזמנת מגשי פירות. פירות זה דבר שבקלות ומהר מאוד יכולים להתקלקל אם לא יודעים לשמור עליהם כמו שצריך. חשוב לבקש להעניק את המתנה כמה שיותר מהר מרגע הארגון והסגירה שלה. חשוב מאוד לשמור על תנאי אחסון אופטימליים שישמרו על רמת טריות נאותה. אם למשל אתם נותנים את המגש בימים החמים של הקיץ, או אפילו בחוץ באמצע היום כשהשמש על כל השולחנות הסדורים, כדאי שתחכו קצת עם סידור השולחן עד סמוך לאירוע. למשל, אם אתם מבצעים השקה של מוצר בחוץ או עושים מסיבה בחיק הטבע, תוציאו את מגשי הפירות רק סמוך לזמן ההתכבדות והאכילה.

מגשי פירות תל אביב הן אופציה מושלמת וטעימה למגוון אירועים!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה: 10% הנחה ברכישה באתר פרימדונה.
למימוש הקופון הקלידו “10הנחה” בעגלת הקניות באתר הבית.