Site icon מקומונט גבעת שמואל

הנוער העובד: מאות בני נוער ביריד תעסוקה לקיץ

אוטוטו החופש הגדול ואלפי בני נוער בגבעת שמואל ייצאו לחופשה ארוכה. חלקם יבלו בים, חלקם ייקחו את השינה עמוק לשעות הבוקר המוקדמות וחלקם יעבדו.

אתמול (יום רביעי) יחידת הנוער העירונית בגבעת שמואל קיימה יריד תעסוקה לנוער לקראת חופשת הקיץ. ביריד שהתקיים ברחבת המתנ”ס הוקמו דוכנים אותם איישו עשרות מעסיקים ממגוון חברות ובתי עסק המעוניינים לגייס בני נוער לעבודה בחודשי הקיץ. קשת העסקים הייתה מרשימה: בתי קפה בגבעת שמואל, רשתות של מזון מהיר, גני אירועים, חנויות, פארק שעשועים ועוד כשאליהם מצטרפים גם קייטנות המתנ”ס שמגייסות כעת מדריכים.

את רחבת המתנ”ס גדשו מאות בני נוער שעברו בדוכנים השונים, שמעו על הגדרות התפקידים השונים, הדרישות ואופי העבודה והגישו מועמדות. בנוסף, הוקמה עמדה בה קיבלו בני הנוער מידע על זכויותיהם כבני נוער שעובדים בחופשת הקיץ כמו: שעות עבודה מותרות, תשלום על הכשרה, נסיעות ועוד.

ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער העירונית סיפר על הצורך בקיום היריד ועל חשיבותו: “קיום היריד נותן מענה אמיתי לצרכים של בני הנוער בעיר. חופשת הקיץ מאפשרת לבני הנוער לעבוד ולהרוויח כסף ובכך להקל על ההוצאות הרבות בחודשי הקיץ וגם להתמודד כבר בגיל צעיר עם אתגרי תעסוקה”.