Site icon מקומונט גבעת שמואל

הנשים החד הוריות בגבעת שמואל החליטו להתאגד במטרה לשפר את איכות חייהן

במסגרת הקורס קיבלו הנשים סדנאות בנושאים שונים כמו: הצבת מטרות ויעדים, תקשורת אסרטיבית, יכולת פרזנטציה, ניהול משא ומתן ועוד.
בטקס הסיום בירכה רבקה ליבר, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, את הנשים על הדרך שעשו. “אני מאוד שמחה לראות את ההתקדמות שעברתן מאז תחילת הקורס ועד היום. ניתן לראות שהתגבשתן לקבוצה של נשים חזקות, מובילות ומנהיגות שלוקחות את האחריות לקידום חייהן על עצמן”.
הנשים שהשתתפו בקורס סיפרו על השינויים המשמעותיים שהן עברו בחייהן האישים בעקבות הקורס והליווי הצמוד שהן זכו ע”י הצוות המקצועי. קבוצת הנשים הבטיחה לפעול ביחד למען 600 הנשים החד הוריות שמתגוררות כיום בגבעת שמואל.
שירה גבאי, עובדת סוציאלית קהילתית שמלווה את הנשים מתחילת הקורס, אמרה: “אני גאה בכן על הדרך הארוכה שעברתן, וכעת בזכותכן יכולות אמהות חד הוריות נוספות להצטרף לקבוצה במטרה שביחד תוכלנה ליצור קהילה גדולה ומגובשת שתסייע לכן להילחם על התנאים שלכן”.
קבוצת הנשים החד הוריות שמכונה נחל”ה- נשים חד הוריות למען הגבעה, בנתה תוכנית שנתית בנושאים שונים, כגון: ניהול תקציב פיננסי נכון של המשפחה, הורות, הדרך הנכונה למציאת זוגיות תומכת ואיכותית ותזונה נבונה.