Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסוד לפיצה מושלמת

פיצה, נחשבת למאכל שאוכלים כמעט בכל העולם, גם מדינות עולם שלישי ומדינות ממש לא מתקדמות מכירות את הפיצה ויודעות מה הטעם הממכר של הפיצה. אז איך עושים פיצה איכותית עם טעם בלתי נשכח? כל זאת במאמר שלפניכם:

מי שרוצה להכין פיצה יודע שאמנם פיצה נחשבת למאכל סטנדרטי, מאכל שיש כמעט בכל מקום. יש האומרים, מה הבעיה להכין פיצה, זה בסה”כ בצק, רוטב עגבניות וגבינה. בפועל ההיפך הוא הנכון. הכנת פיצה נחשבת לאמנות לכל דבר. יש כמה עקרונות וסודת להכנה של פיצה מושלמת. רוצים לדעת מהם? הנה הנקודות העיקריות:

על מנת שפיצה תהיה טעימה ותצליח למשוך עוד ועוד אנשים יש לשמור על כמה כלליים חשובים ובסיסים. כללים אלו הם הבסיס לפיצה טעימה. להלן מספר כללים שעושים מתכון פיצה לפיצה איטלקית אמיתית.

  1. הסוד הוא בבצק:

הכנת בצק איכותי עושה את ההבדל בין פיצה טעימה לפיצה שאי אפשר להפסיק לאכול אותה. ככל שהבצק יהיה טרי ואיכותי יותר עם שמרים טריים כך הפיצה תהיה טעימה יותר. החלק הטוב בהכנת הבצק הוא שבפועל מדובר בבצק די בסיסי המוכן משמרים ויכול להתאים למגוון של מאפים. הבצק צריך לצאת רך ונעים בחלק הפנימי שלו ואילו קראנצ’י בחלק החיצוני שלו.

  1. השתמשו בבזיליקום:
    אחד התבלינים שהכי מוסיפים לפיצה הוא הבזיליקום, או בשמו הנוסף – ריחן. ניתן לעשות מגוון דברים עם הבזיליקום החל מתוספת הנמצאת על הפיצה בחלקה העליון ועד גריסה של הבזיליקום והכנת רוטב עגבניות ובזיליקום נפלא. הבזיליקום מוסיף טעם וריח לפיצה אך חשוב לזכור כי כמות גדולה של הבזיליקום יכולה גם להרוס את הפיצה לכן השתמשו בו בתבונה ובמידה נכונה.
  2. תוספות ייחודיות:
    אך אפשר לאכול פיצה בלי תוספות? התוספות תורמות בצורה משמעותית לפיצה, זה נכון שיש אנשים שאוהבים את הפיצה שלהם ללא תוספות אבל יש הבדל משמעותי בין פיצה עם תוספות לפיצה ללא תוספות. על מנת לעשות פיצה טעימה נסו לשלב תוספות לא כל כך מוכרות אבל חשוב שהתוספות יהיו מתאימות לפיצה.
    נסו להוסיף על הפיצה את התוספות הבאות:
    אננס – האננס מוסיף מתיקות טבעית לפיצה הנחשבת למאפה מלוח. השילוב בין המתוק למלוח יוצר טעם ייחדי וטעים מאד.
    רוטב סלק – כן כן, שמעת נכון. קחו סלק, גרסו אותו והכינו ממנו רוטב לפיצה. אתם תופתעו מהתוצאה.
    בשר טחון – הגירסה המזרחית לפיצה. הוספה של בשר עם או בלי הגבינה יוצרת פוקצ’ת פיצה בטעם מושלם!
  3. תוספות מטוגנות:
    מי לא אוהב אוכל מטוגן? אחד הסודות לפיצה מעולה הוא להכין תוספות מטוגנות ולהוסיפן לפיצה. נסו לטגן בצל ופיטריות. הוסיפו את התוספות לפיצה באמצע האפייה כך שהפיצה חצי מבושלת. האפייה תרתיח את התוספות והמיצים שיוצאים מהתוספות המטוגנות ישתלבו מעולה עם הבצק של הפיצה וייצרו טעם שטרם היכרתם.

    תמונה באדיבות: pixabay

לסיכום:

פיצה היא מאכל המתאים בכל שעה של היום, המאכל המושלם. כדי להכין פיצה בטעם בלתי נשכח לא צריך יותר מידי, קצת יצירתיות וקצת חשיבה מחוץ לקופסה תביא אתכם לפיצה בטעם נפלא. הכיף בהכנה של פיצה הוא שכמעט כל דבר מתאים לפיצה ולכן ההכנה הופכת למעיין משחק של טעמים.