Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסיירת יצאה למבצע

סיירת הנוער העירונית של גבעת שמואל יצאה לרחובות העיר במבצע הסברה לתושבים לעטיית מסכות ולשמירת מגבלות הקורונה.

עיריית גבעת שמואל ממשיכה להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר והפעם היו אלו חניכי תנועות הנוער השונות ונציגים ממועצת הנוער העירונית, שיצאו השבוע במבצע הסברה לתושבים לשמירת מגבלות הקורונה בעיר – עטית מסכות, מניעת התקהלויות ושמירת מרחק במרחב הציבורי.

את היוזמה קידם ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני, כחלק מהמאמצים שעושה העירייה בחודש האחרון במטרה לצמצם את התפשטות הנגיף ולקטוע את שרשרות ההדבקה בעיר “ההסברה הטובה ביותר היא זו שבאה מקהילה עצמה ומבני הנוער הנפלאים שיש לנו בעיר” אמר ראש העיר ברודני.

כשהם לבושים בחולצות עם סמל העירייה ומצוידים במסכות לחלוקה ובחומרי הסברה, יצאו בני הנוער לפארקים, לגני השעשועים, לבתי העסק, למרכזי הקניות ולרחובות העיר, כדי לרענן לתושבים את הנחיות הקורונה העדכניות, להסביר להם על חשיבות עטית המסכות כצעד שמציל חיים ולוודא שהם ממשיכים להקפיד על היגיינה אישית.

בני הנוער של גבעת שמואל בפעילות הסברה לתושבים. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני: “יש לזכור כי צמיחתה של מערכת חינוך איכותית, מתקדמת ומובילה, אינה נמדדת רק בהישגים לימודיים, אלא גם בעשייה חברתית ואזרחית למען הקהילה והמדינה. מאז פרוץ משבר הקורונה, זכינו לשפע של פעולות ויוזמות של בני הנוער הנפלאים שלנו, לחיזוק חוסנם של תושבי הקהילה בעיר, במטרה להפיג את בדידותם ולשמח אותם בימים מאתגרים ומורכבים אלו של משבר הקורונה. אני מבקש להודות להם ולכל תושבינו ומתנדבנו היקרים, שלקחו חלק בפעילויות השונות שהעירייה מקדמת בחודשים האחרונים, במטרה לשמור על בריאות התושבים ולמנוע את התפשטותו של הנגיף בעיר. יחד ננצח את הקורונה!”