Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסכם ממון – לעולם לא היה קל יותר! בשירות אישי עד הבית

זוגות רבים מבינים היום את הערך ואת החשיבות של עריכת הסכם ממון. מדובר על הסכם משפטי שאמור להסדיר את ההתנהלות הכלכלית בין בני הזוג, אשר בחרו לחיות ביחד ולנהל משק בית משותף. כמו כן, ההסכם קובע את חלוקת הרכוש במקרה של פרידה, על מנת להקל על התהליך ולמנוע סכסוכים משפטיים. אם בעבר הסכם מסוג זה נקשר לרוב לזוגות שעומדים לפני החתונה, הרי שהיום מומלץ לחתום על הסכם ממון ברגע שעוברים לגור ביחד. ההסכם חשוב במיוחד עבור זוגות בעלי פער כלכלי, דבר שעלול ליצור קונפליקטים ולעורר חששות וחשדות. היום בזכות חברת צוואות עדים, כל זוג יכול ליהנות משירות עריכת הסכם ממון בשירות אישי עד הבית, על מנת לאפשר לעצמם זוגיות בריאה ונינוחה יותר, ללא שום חשש לאינטרסים כלכליים.

מדוע כדאי לערוך הסכם ממון?

ישנם זוגות שמאמינים כי הסכם ממון עלולה להרוס את הרומנטיקה ביחסים שלהם, אך למעשה חשוב להבין כי מדובר על הסכם שיכול לשפר את איכות הקשר. חתימה על הסכם ממון מבטיחה לשני בני הזוג, קשר המבוסס כולו על אהבה וכבוד הדדי, ללא שום אינטרסים כלכליים. ההסכם אמור לשמור על האינטרסים של שני בני הזוג, כך שבמקרה של פרידה, חלוקת הרכוש והנכסים תעשה בהתאם להסכם. הדבר יכול למנוע מאבקים משפטיים ארוכים ומייגעים וכמובן לבטל לחלוטין את החשש, כי אחד הצדדים יישאר חסר כל בסיום הקשר. כמו כן, כדאי לדעת כי במקרה של ילדים משותפים, ניתן להכניס להסכם סעיפים לגבי משמורת על הילדים וגובה דמי המזונות. כך שבמקרה של פרידה, תהליך הגירושין יהיה קצר ופחות מכאיב עבור שני הצדדים.

עריכת הסכם ממון בשירות אישי עד הבית – השירות האולטימטיבי עבור כל זוג

אין שום סיבה לטרטר את עצמכם למשרדו של עורך דין שמתמחה בעריכת הסכמי ממון, כאשר עורך הדין יכול להגיע אליכם עד הבית. במקום שתבזבזו זמן יקר על נסיעות ועמידה בפקקים, עורך דין מקצועי ומנוסה בעל 17 שנות ניסיון בתחום, יוכל להגיע אליכם הביתה ולערוך עבורכם הסכם ממון באווירה נינוחה ורגועה יותר. חברת צוואות עדים מקפידה לנסח הסכמי ממון מותאמים אישית לצרכים ולנסיבות של בני הזוג, במטרה לדאוג לאינטרסים של שניהם. תמורת 1,500 ₪ בלבד תוכלו לקבל הסכם ממון מותאם אישית. כמובן שעורך הדין ידריך אתכם לגבי המשמעויות המשפטיות של סעיפי ההסכם וידאג לוודא ששני בני הזוג חותמים על ההסכם מתוך הסכמה והבנה של המשמעות המשפטית שלו.

לסיכום, כל מי שמעוניין לערוך הסכם ממון מקצועי ומקיף, חייב להיעזר בשירותיה של חברת צוואות עדים. מדובר על חברה שפועלת בפריסה ארצית ומספקת שירות מקצועי ואדיב בבית הלקוח. עורך דין בעל 17 שנות ניסיון יגיע אליכם הביתה, על מנת לערוך לכם הסכם ממון מותאם אישית, בעלות של 1,500 ₪ בלבד. השירות כולל שיחת הדרכה והסבר מעמיק על כל סעיפי ההסכם, על מנת להבטיח שהאינטרסים של שני הצדדים לא ייפגעו במקרה של פרידה. הסכם זה מתאים לזוגות לפני חתונה, זוגות גייז, ידועים בציבור וכל זוג שחי יחדיו ומנהל משק בית משותף.  לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר בהקדם!