Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסכם קואליציוני נוסף: גם גל לנצ’נר וסיעתו ‘גבעת שמואל מתחדשת’ עושים דרכם לקואליציה של ברודני

שלושה שבועות בדיוק אחרי הבחירות המקומיות בהן זכה יוסי ברודני ברוב מוחלט מקולות הבוחרים, היום יכנסו באופן רשמי לתפקידם חברי מועצת העיר החדשים. בתוך כך, הבוקר מתפרסם הסכם קואליציוני נוסף לראש העיר – “גבעת שמואל מתחדשת” בראשות גל לנצ’נר תהיה חברה בקואליציה

שלושה שבועות אחרי הבחירות, ושבוע אחרי הפרסום הראשון כי סיעת “הבית היהודי” חתמה על הסכם קואליציוני ראשון הבוקר אנחנו יכולים לפרסם כי הסכם נוסף נחתם אמש, בין ראש העיר ברודני ובין סיעת “גבעת שמואל מתחדשת, בראשותו של רו”ח גל לנצ’נר, שאף התמודד במערכת הבחירות על תפקיד ראש העיר וזכה לתמיכתם של כ-10% אחוזים מהתושבים.

גל לנצ’נר. יחצ

עתה, חובר לנצ’נר להנהלת העירייה בראשותו של ברודני מתוך כוונה להשפיע במשותף “בכל תחומי החיים שחשובים לתושבי הגבעה”, לדבריו של גל.

בין התפקידים שייטלו על עצמם חברי הסיעה יהיו חברות בוועדת הנהלת העיר, ועדת כספים, ועדת ביקורת, ועדת חינוך והועדה לשלום הילד. בנוסף לאלו, יכהן ראש הרשימה או נציג מטעמו גם כחבר הנהלת המתנ”ס העירוני.

מטעמו של גל לנצ’נר נמסר: “ציבור הבוחרים נתן בנו את אמונו על מנת שאיכות החיים בגבעת שמואל תעלה, ועכשיו חובת ההוכחה עלינו. אנחנו צופים חמש שנות עשייה למען תושבי הגבעה”.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

בתוך כך, מקורות יודעי דבר מסרו לכתב מקומונט גבעת שמואל כי גם סיעתו של הרצל ארביב, “ג”ש”, אשר ירדה בבחירות האחרונות משני מנדטים לאחד בלבד, סיכמה כבר על כניסתה לקואליציה אך בשלב זה טרם ברור אילו תפקידים הובטחו לסיעה ובאיזה אופן ייקח הרצל ארביב חלק בהנהלת העיר.

אנו מבטיחים כי נמשיך ונעדכן אתכם במלאכת הרכבת הקואליציה.