Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסרת שיער בלייזר- תתקדמי לטכנולוגיה!

(צילום: pixabay)

שלא כתחומים אחרים נשים שמחות מאוד לגלות עוד שיטה טובה להסרת שיער אחרי שנמאס להן כבר להתעסק עם שעווה, גילוח ועוד שיטות שנחשבות היום ממש שיטות מיושנות, לא נעימות, מטריחות ועם המון לכלכוך מסביב.

מי צריך להתגלח?

התחושה של גילוח יש לומר לא מחמיאה בכלל. גילוח הולך יותר עם גברים לא עם נשים וכאשר אישה נדרשת להתגלח היא מרגישה מאוד לא נשית. בנוסף יש להדגיש כי גילוח לא ממש עושה את עבודת הסרת השיער בצורה יעילה. על העור צומחים זיפים קצרים וקוצניים, אם את מעבירה את ידך עליהם את נעקצת וכל זה קורה יממה אחרי שהסרת שיער. נכון שלא תמיד רואים את הזיפים הקצרים הללו אבל את יודעת שהם שם, והתחושה היא כאילו ולא התגלחת רק לפני יום. שיטה לא יעילה ולא נותנת שום תוצאה חיובית לאורך זמן.

מי צריך להוריד עם שעווה?

הסרת שיער עם שעווה אומנם מחזיקה מעמד יש לומר זמן כלשהו, אבל כל העניין הזה של שעווה הוא חתיכת עיסוק לא נוח בכלל. יש הרבה מאוד נשים שבטעות מרחו על גופן שעווה רותחת ונכוו, כל ההתעסקות  הזו עם חומר דביק ושורף עושה הרבה תאונות. הסרת שיער בשעווה כואבת מאוד, משאירה את העור רגיש ואדום ויש נשים שממש סובלות מכאבים. תוצאה נוספת של הסרת שיער עם שעווה זה שיש הרבה נשים שמפתחות באזורים שבהן הן מסירות שיער בשעווה פצעים קטנים אדמומיים, לא אסתטיים ולא נעימים למראה.

מכשיר להסרת שיער

המכשירים להסרת שיער חדרו לארץ בשנות ה-80 ויש לומר כי כבר אז דווח על מכשירים מכאיבים מאוד וזה גם מה שאומרים עליהם היום. יש כמה מכשירים כאלה בשוק שעובדים על סוג של תלישת שיער, מה שאולי מוריד את השיער אבל מכאיב מאוד ומותיר את האישה מתוסכלת וכואבת. גם התוצאה לא מחזיקה מעמד לאורך זמן וכבר אחרי תקופה קצרה נראים שוב קווצות השיער, כאילו ולא עשית כלום, כאילו ולא הורדת אותו עם המכשיר שבוע קודם… כיום בדור המפותח שלנו יש מגוון אפשרויות בנושא של הסרת שיער בלייזר, וביניהם ההמצאה האדירה של מכשיר לייזר בייתי, שנותן פתרון איכותי ויעיל בלי לצאת כלל מהבית!

הסרת שיער בלייזר- התשובה הנשית והגברית!

הסרת שיער בלייזר זו שיטה שאימצו אותה היום גם גברים וגם נשים. בשיטה זו המכשיר פועל בלייזר על שורש השערה ומסיר אותה מהשורש. שיערה בלי שורש לא יכולה לצמוח והיא באמת לא צומחת. שיטת הסרת השיער בלייזר התגלתה כשיטה הכי לא כואבת, הכי אסתטית והכי יעילה לאורך זמן. נשים רבות כבר נהנות היום מהסרת שיער בלייזר לאורך זמן בלי כאבים, בלי מריטה ובלי עור אדום ומגורה.