Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסרת שיער לגברים המטרוסקסואלים המטופחים

עד לפני מספר שנים רוב טיפולי הטיפוח והיופי התמקדו בנשים, אך בשנים האחרונות התפתח טרנד חדש בקרב הגברים, וגם הם פונים בהמוניהם למכוני היופי והאסתטיקה. בין טיפולי הטיפוח הפופולריים ביותר לגברים ניתן למנות את טיפולי הסרת השיער מאיברים שונים בגוף. כיום, רוב הגברים בישראל מקפידים על הופעתם ולבושם, הם שומרים על תזונה מאוזנת, עורכים אימונים ספורטיביים כדי לשמור על הכושר ועל הגזרה, וכמו כל הגברים המטרוסקסואלים ברחבי העולם, גם הגבר הישראלי החל להקפיד על טיפולי יופי וטיפוח כדי ליהנות ממראה מרשים, מעור בריא ובעיקר כדי ליהנות מעור חלק וללא שערות.

הגבר הישראלי הפך למטרוסקסואל

בעקבות המגמה העולמית לטיפולי יופי ואסתטיקה לגברים החלו גם הגברים בישראל לשפר את הופעתם המרושלת. כיום ניתן לראות ברחובות, במרכזי הקניות, במשרדים ובמקומות הבילוי, גברים ישראלים רבים המקפידים על מראה מטופח ומשקיעים בכך מאמצים רבים. חלפו הימים בהם הגבר טרח רק להתבשם לפני יציאתו מהבית או להתלבש יפה רק לכבוד אירועים חשובים, כיום כל יציאה מהבית הופכת לפרויקט הכולל בחירת והתאמת בגדים, טיפוח המראה ועור הפנים ועוד.

חזה גברי שרירי וחלק

בעבר היה ניתן לראות את הגבר הישראלי הממוצע מתהלך כטווס בחוף הים ומציג לראווה את חזהו החשוף, כאשר גברים עם חזה שעיר נחשבו לאהובים ומועדפים ביותר בעיני רוב הנשים. בשנים האחרונה השתנתה המגמה וכיום הנשים מעדיפות גברים בעלי חזה חלק ושרירי, ללא שערות מיותרות. כדי ליהנות מחזה חלק ואסתטי יכול הגבר לפנות למכוני יופי המציעים טיפולי הסרת שיער לגברים בשעווה או בלייזר.

הסרת שיער מהגב, הכתפיים ועוד

כאמור, הגבר המטרוסקסואל מקפיד על מראהו ומעדיף איברים חלקים ואסתטיים ללא שיער. לכן, גברים רבים פונים למכוני היופי והאסתטיקה כדי להסיר שיערות מאיברי גוף שונים, ובעיקר מאזור הגב, העורף והכתפיים. בנוסף, יש גברים רבים שהחלו להסיר שיערות מהרגליים, מבית השחי, מהפנים ועוד.

חשוב לדעת כי יש שתי שיטות עיקריות להסרת שיער- הסרת שיער בלייזר ובשעווה. כדי לבחור בשיטה המתאימה ביותר להסיר שיער מאיברי הגוף חשוב לפנות למכון אסתטיקה מקצועי ואמין המציע אבחון מהיר של העור, ומציע את השיטה המתאימה ביותר לסוג העור השיער ולצרכי האסתטיקה של המטופל. מאחר ולטכניקת הסרת שיער בלייזר יש מגבלות שונות, רבים מהגברים מעדיפים לבצע הסרת שיער בשעווה, כך הם זוכים לתוצאה מעולה. יודגש כי הסרת שיער בשעווה מתאימה לכל סוגי השיער ולכל סוגי העור, כאשר הטיפול עצמו מהיר ומלווה במינימום כאב, כל עוד פונים למכון קוסמטיקה מקצועי לגברים.

בנוסף, גברים הבוחרים בהסרת שיער בשעווה נהנים מתוצאות של דילול השיער, והשיער הצומח מחדש הינו פלומתי ונעים למגע, ואינו בעל מרקם זיפי קשה. לכן, לשיטת הסרת השיער בשעווה יש יתרונות רבים בהשוואה לחלופות הקיימות. לסיכום, הסרת שיער לגבר המטרוסקסואל מאפשרת לו לשמור על עור חלק ונעים, וליהנות ממראה מטופח ומצודד.

לקריאה נוספת בנושא אודות הסרת שיער לגברים – חלקית או מלאה כנסו לכאן