Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסתערות על חיסוני הילדים: תוך פחות משעה אזלו החיסונים בגבעת שמואל

חיסוני קורונה
חיסון קורונה. ארכיון. צילום: באדיבות דוברת אונ’ בר-אילן

קצב ההדבקה הגובר ועולה והחשש מזן האומיקרון שעושה שמות בכל העולם ועכשיו גם בישראל הריצו הורים רבים לאולם הספורט שעל יד האולפנה בגבעת שמואל על מנת לחסן את ילדיהם במתחם החיסונים שנפתח היום בצהריים במקום והיה מיועד לכל סוגי המתחסנים ולחברי כל קופות החולים.

לצערם של הורים רבים, תוך פחות משעה אזל מלאי החיסונים לילדים שהיה אמור להספיק עד 21:00 בערב, וזאת כשנפתח בשעה 15:00 בסך הכל, ועשרות רבות של הורים וילדיהם נאלצו לעזוב את המקום כשהם עדיין לא מחוסנים – אך בהחלט מאוכזבים.

בהודעות שנמסרו לתושבים לפני זמן קצר מטעם המוקד העירוני נכתב כך: “תושבים יקרים, מכסת החיסונים שהקצה משרד הבריאות אזלה ובשל כך, אנו נאלצים להודיע על סגירת מתחם החיסונים. נעדכנכם על מועד חדש לפתיחת המתחם”.

עדכון:
משרד הבריאות הודיע כעת על הקצאת 50 חיסונים חדשים לילדים ו־50 חיסונים נוספים למבוגרים, שיגיעו בשעה 17:30 למתחם היכל הספורט העירוני שנפתח היום ▪︎ לקבלת החיסונים, יש להירשם כעת באמצעות המוקד העירוני גבעת שמואל בטל’ 03-5319200 – כל הקודם זוכה!

נציין כי המתחם מנוהל על ידי משרד הבריאות והם אלו שאחראים על שעות הפעילות ומלאי החיסונים ואספקתם. פניה לקבלת התיחסות למחסור נעשתה למשרד אך טרם נתקבלה תשובה.