Site icon מקומונט גבעת שמואל

העלמת צלקות בפנים

נערות רבות מתמודדות עם בעיות פצעונים בפנים- או בשמם המקצועי- אקנה, אשר משפיעים אל האסתטיקה של העור. מסיבה זו, נערות רבות בוחרות לעבור טיפולים לטיפול באקנה-בין אם במשחות רפואיות ובין אם בכדורים או טיפולים אסתטיים אחרים. לעיתים אחרי הצלחת הטיפול באקנה פעילה, נוצרות בעור צלקות הנובעות מהחלמה לא תקינה של הפצעים. צלקות אלו גורמות אף הן למראה עור פנים לא אסתטי. אך כיום קיימים טיפולים גם בעבור העלמת צלקות בפנים. טיפולים אלו אינם נעשים באמצעות משחה או כדורים. במרבית הפעמים נעשה שימוש במכשירי לייזר.

ריקי פיקל קליניקה לקוסמטיקה רפואית מתקדמת היא קליניקה מקצועית המציעה מגוון טיפולים בתחום הקוסמטיקה הפרא רפואית. ריקי, בעלת הקליניקה בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה ומתמחה בטיפולי אנטי אייג’ינג, טיפולים להסרת כתמים, קמטוטים וקמטים, מזו תרפיה, פילינג וטיפולים למיצוק העור.

קרדיט: Freepik

עור צעיר ורענן

עור צעיר ובריא הוא רצונן של נשים רבות-בכל גיל. עם השנים, האלסטיות של העור נאבדת ואיתה גם המראה המתוח והצעיר. מסיבה זו, נשים רבות עוברות טיפולי אנטי אייג’ינג או משתמשות בקרמים ובתכשירים אשר אמורים לעזור לחידוש, מיצוק, והשבת האלסטיות לעור ובכך למנוע להילחם או לשנות את נזקי הזמן. טיפולים אלו מתמקדים בעור פנים והצוואר ובעזרתם ניתן להפחית קמטים וקמטוטים, הבהרת כתמי גיל וחידוש והצערת עור פנים. את טיפולי הפנים חשוב לעבור בקליניקה מקצועית, אצל קוסמטיקאית המוכשרת לכך על מנת של א לגרום לפגיע הנוספת בעור.

 

להוריד שיער בקלות

הסרת שיער היא פעולה שנערות ונשים רבות עושות, במגוון של אזורים- רגליים, מפשעה, בית שחי, ואפילו בטן ופנים.  גוף חלק הוא ממזמן נורמה ואידיאל יופי. כיום ישנן מגוון דרכים בהן משתמשים להסיר שיער מיותר- קרמים, משחות, פינצטות, שעווה חמה, סכיני גילוח או מכונות. כל אלו אינם מייצרים תוצאות ארוכות טווח, ויש צורך לחזור על הפעולה שוב ושוב על מנת להנות מעור חלק ללא שיער מיותר. כדי להנות מתוצאות ארוכות טווח נשים רבות בוחרות לעבור טיפול IPL הסרת שיער. טכנולוגיה זו פועלת באמצעות קרני עור בעלות אורכי גל שונים. קרני אור אלו פוגעות במלנין הנמצא בשורש של השערה כך שנגרם נזק לזקיק והוא נחלש. פעולה זו מעקבת את צמיחת השערה ומאיצה את תהליך נשירת השיער. טכנולוגית הIPL נחשבת לבטוחה, פחות אגרסיבית מהסרת שיער בלייזר ופחות כואבת.

ריקי פיקל קליניקה לקוסמטיקה רפואית מתקדמת היא קליניקה בבעלותה של ריקי פיקל, קוסמטיקאית פרא רפואית עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה. בקליניקה מוצעים מגוון רחב של טיפולים אסתטיים באמצעות שימוש בחומרים האיכותיים ביותר.