Site icon מקומונט גבעת שמואל

העצמה נשית למען מטרה טובה

בשיתוף עמותת “מעגל נשים” גבעת שמואל, הפיקו  בשבוע שעבר תלמידות כתות ח’ באולפנת אמי”ת יריד פורים קהילתי, כאשר ההכנסות מיועדות כתרומה למיזמים חברתיים שונים. התלמידות הקדישו את היריד ומבצע החסד שהפיקו לעילוי נשמתה של אורי אנסבכר הי”ד.

בהובלת רכזת השכבה אביטל בירנבוים, הזמינו התלמידות את תושבי העיר והסביבה להשתתף בהפנינג פורים חווייתי וססגוני בחצר האולפנה. מאות המשתתפים באירוע נהנו מדוכני מכירות של תחפושות, מזון הפעלות ופרסים.

ההכנסות מהיריד הוקדשו בין השאר לטובת עזרה בשיקום משפחה שיוצאת ממקלט של עמותת ‘בת מלך’ לנשים נפגעות אלימות במשפחה. כהכנה ליריד שמעו נשות ה’מעגל’ ותלמידות האולפנה סקירה מעו”ד צילית יעקבוסון יו”ר עמותת בת מלך, על צרכיה של משפחה המתחילה בשיקום לאחר שהות במקלט.

ההכנסות מהיריד הוקדשו לטובת נשים נפגעות אלימות במשפחה. צילום: באדיבות דוברות גב”ש

יו”ר מעגל נשים רוקסן לחמי: “ההשקעה הרבה לקראת היריד השתלמה כשרואים את העבודה המשותפת ויוצאת הדופן בעשיית חסד שחוצה מגזרים וגילאים. נשים חילוניות ודתיות שמתנדבות בשותפות ובאהבה, יכולות לשים הכל בצד ולתת מעצמן לטובת אנשים אחרים שצריכים עזרה”.

חנית פרשטנד ראשת האולפנה: “אנו גאים בתלמידות על ההפקה המרשימה של ההפנינג, ומודים למעגל נשים על השותפות ביוזמות חסד ותרומה לקהילה, המהוות בסיס ויסוד לחינוך באולפנה”.

צילום: באדיבות דוברות גב”ש