Site icon מקומונט גבעת שמואל

תלמידות אולפנת אמי”ת הפיקו חתונה לזוג חסר אמצעים

תלמידות אולפנת אמי”ת בגבעת שמואל הפיקו חתונה לזוג שהכירו לראשונה רק לפני שבועיים. אתמול הזוג עמד מתחת לחופה וזכה לחתונה כהלכתה. בנות האולפנה שימשו כמלצריות לכ- 250 האורחים שהגיעו לחגוג עם הזוג. 

75 תלמידות שכבה יא’ באולפנת אמי”ת גבעת שמואל הוכיחו לעצמן ולכולם שעם הרבה רצון טוב ואהבת חינם אפשר להשיג כל כך הרבה. הן הפיקו בעצמן חתונה כהלכתה לזוג שהכלה היא גיורת (אם לילדה) והחתן התייתם מאמו ואביו חולה. את הזוג הן הכירו במפגש מרגש  רק לפני שבועיים, שהן כבר בעיצומן של ההכנות. החתונה התקיימה באולם בית הכנסת ‘אהל יצחק ואסתר’ .

מירב מרון רכזת שכבת יא’ באולפנה מספרת: “רצינו לבחור מעשה חסד שכבתי במסגרת מעשי חסד רבים שאנחנו מובילים באולפנה. מדובר בכלה שהיא גיורת ואין לה משפחה כאן ועד עכשיו היא לא הייתה חלק מהיהדות. אנחנו בעצם פותחות לה צוהר לעולם היהדות שיש בו כל כך הרבה חסד, מצווה והכרת הטוב”.

הבנות החלו לפרסם את יוזמתן להפיק חתונה לזוג שצריך את הסיוע. הן הצליחו לגייס ספקים וכולם בהתנדבות- אנשים טובים שרצו להתגייס ולעזור: מאפרת כלה, תזמורת, בית הכנסת והאולם שם תתקיים החתונה, בר שתייה מעצבת אירועים וסידורי פרחים שתלווה מחר את היום כולו ועוד ועוד. אפילו רכב מקושט  לחתן ולכלה ליום חופתם הן השיגו מאביה של אחת התלמידות. ואפילו הזמנה מעוצבת ויפה יש – גם אותה עיצבו הבנות עצמן. עבור מעט השירותים שעבורם כן יצטרכו לשלם: קייטרינג, והשכרת כלים יפים, הן גייסו כספים מכל מי שרק אפשר: המשפחה המורחבת, השכנים והקהילה הנפלאה בעיר.

בנות אולפנת אמי”ת גבעת שמואל. תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל.

מירב מספרת כי הבנות מתרגשות מאד ומדהים היה לראות את היוזמה שלהן, איך הן דואגות לכל הפרטים הקטנים וכמה היה חשוב להן להפיק אירוע חגיגי ומכובד.

ומה קרה ביום החתונה עצמו? ההכנות החלו מהבוקר. “הכלה מתרגשת מאוד והיו לצידה 2 תלמידות שליוו אותה לאורך היום. בביתה של אחת מהן” מספרת מירב.

הבנות סידרו את אולם בית הכנסת, סייעו בסידורי הפרחים ופיקחו על כל נותני השירות. חלקן היו אמונות על תפקיד משמחות הכלה, כאשר בערב הן תפסו את עמדת המלצריות שהגישו את האוכל ל- 250 האורחים. 

הדר טויטו אחת התלמידות המארגנות שמכהנת גם כיו”ר מועצת הנוער העירונית מספרת לפני החתונה: “ההתרגשות שלנו בשיאה. זה לא פשוט לארגן חתונה בשבועיים אבל רצינו לעשות טוב. כל השכבה רתומה לאירוע. לפני כשבועיים נפגשנו עם החתן והכלה וקיבלנו אותם באולפנה בשמחה וריקודים. הם סיפרו לנו על עצמם ולא הפסיקו להודות לנו ולומר לנו כמה זה גדול ומשמעותי עבורם מה שאנחנו עושות. זה מאד ריגש אותנו ואנחנו עכשיו בשיא ההכנות”.

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:
הרב איתמר בן גל מישיבת גבעת שמואל נרצח בפיגוע הקטלני באריאל
בשורה לנהגים: כביש חדש בהשקעה של 13 מיליון ₪ יחבר בין גב”ש לפ”ת