Site icon מקומונט גבעת שמואל

הפיקוח העירוני והשיטור הקהילתי באכיפה מוגברת לקראת פורים

מבצע האכיפה כלל בין היתר מכירת צעצועים מסוכנים והשימוש בהם ובכלל זה נפצים וחזיזים, על מנת להבטיח את בריאותם ושלומם של ילדי העיר • ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “לא נאפשר פגיעה בחיי התושבים ונמשיך לשמור אל איכות החיים בעיר.

כמידי שנה לקראת חג הפורים, חוזרת לחיינו התופעה המסוכנת והמטרידה של נפצים וחזיזים. אמצעים אלו יוצרים גִצים בעת השימוש ואלו עלולים לגרום להתלקחות התחפושת או הבגדים.

במהלך השבוע האחרון, פקחי העירייה בראשותו של מנהל הפיקוח העירוני, שמעון ברוכים, והשיטור הקהילתי בראשותו של המש”ק יורם ישורון, יצאו למבצע אכיפה מוגבר כנגד העוברים על חוק איסור מכירת צעצועים מסוכנים והשימוש בהם ובכלל זה נפצים וחזיזים, על מנת להבטיח את בריאותם ושלומם של ילדי העיר ולסייע במיגור התופעה המסכנת את שלום הציבור.

המבצע המשולב, שמתנהל בהנחיית ראש העירייה יוסי ברודני, ובשיתוף פעולה מלא של השיטור הקהילתי וצוותי הפיקוח העירוניים, כלל אכיפה בגין השימוש בנפצים – במסגרת מבצע אכיפה והסברה שהעירייה החלה לבצע לקראת חג הפורים ועקב עלייה בשימוש בנפצים לקראת החג.

צילום: דוברות המשטרה

במקביל, עם חזרתם השבוע של ילדי העיר ללימודים, התקיימו בבתי הספר פעילויות הסברה לילדים בדבר הסכנות הצפויות משמימוש באמצעים מסוכנים אלו, במטרה להגביר את המודעות ולמגר את התופעה.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “השימוש בנפצים, גורם לחרדות בקרב ילדים, הלומי קרב ובעלי חיים, ועלול לסכן את חיי המשתמשים בהם. לא נאפשר פגיעה בחיי התושבים ונמשיך לשמור אל איכות החיים בעיר. המבצע נועד על מנת שנוכל כולנו לעבור את חג הפורים בבטחה וליהנות ללא חשש מהתופעות המסוכנות של נפצים וחזיזים, תוך שמירה על הסדר הציבורי ועל הביטחון והבריאות של תושבות ותושבי העיר. אני מודה לצוותי השיטור הקהילתי ולפיקוח העירוני על עבודתם החשובה גם בימים אלה”