Site icon מקומונט גבעת שמואל

חג שבועות בגבעת שמואל

חג השבועות בגבעת שמואל הוא חג מיוחד ומגוון מאוד – שיעורי תורה, מופעים ואירועים שונים.. כאן תמצאו כל מה שאתם צריכים לדעתאחרי שכמעט ותמו להם ימי ספירת העומר, וגם חג המדורות (ללא מדורות השנה..), ל”ג בעומר חלף עבר – תושבי גבעת שמואל נושאים פניהם אל עבר חג השבועות.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

שבועות מתאפיין בלא מעט אירועים מיוחדים בגבעה – שכולם יחד מעניקים לעיר את אופיה המשותף והמיוחד.

ראשון האירועים ייערך כבר ביום חמישי הקרוב, ה-17.5, בקניון הגבעה, כשלכבוד חג הקציר ושיאה של עונת האביב בואכה הקיץ החליטו בהנהלת הקניון לפנק את הקונים בשלל מבצעים מיוחדים באפליקציית הקניון לאנדרואיד ולאייפון.

צילום באדיבות: קניון עופר הגבעה

מלבד המבצעים המיוחדים וגם אלו הקבועים והמתחדשים כל הזמן באפליקציה, קניון עופר הגבעה בגבעת שמואל, מקבוצת קניוני עופר, מזמין את תושבי גבעת שמואל והסביבה, ליהנות מדוכן חגיגי לשבועות עם שזירת זרי פרחים לראש, וצמידי פרחים לידיים.

הפעילות תתקיים בשדרה המרכזית של הקניון והיא פתוחה לציבור הרחב

האירוע ללא תשלום, יום חמישי, 17.5, בשעות 16:00-19:00

כמובן שהמאפיין המרכזי של חג השבועות, הוא שיעורי התורה הרבים.

גם השנה, כבכל שנה ייערכו בליל חג השבועות מאות שיעורי תורה, בכל בתי הכנסת בגבעת שמואל כשבחלקם ייערך “תיקון ליל שבועות” וקריאת זוהר רציפה במשך כל הלילה ובחלק יינתנו שיעורים משך כל הלילה ע”י מיטב המרצים, רובם המוחלט תושבי גבעת שמואל.

שיעורי התורה והמגוון הרחב והמיוחד של השיעורים הניתנים בבתי הכנסת בגבעת שמואל ידועים בכל גוש דן ומאות אורחים מכל האזור צפויים להצטרף לאלפי הלומדים תושבי גבעת שמואל.

פרטים מלאים על לוחות הזמנים ומיקומי השיעורים יינתנו בהמשך.

ואחרון חביב, סוגר את אירועי החג – הפנינג אסרו חג שבועות, ייערך ביום שני, ה-21.5 בגינת האירועים החדשה.

האירוע יכלול הפעלות לילדים, דוכנים והפנינג גדול ושיאו ייערך בשעה 20:45 עם המופע המדובר של הזמר אולי האהוב ביותר היום בארץ – משה פרץ.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל