Site icon מקומונט גבעת שמואל

הפנינג שחמט בגבעת שמואל

מתנ"ס מרחב, שארגן את האירוע, הפך את רחבת העירייה לאולם שחמט גדול, הכולל שולחנות ארוכים ועליהם כלי שחמט מקצועיים. מועדון השחמט בגבעת שמואל בשיתוף מתנ"ס מרחב מקיימים אחת לשנה אירוע מסוג זה מתוך מטרה לחשוף את משחק השח מט לכלל הציבור ולצרף חברים חדשים למועדון השחמט. את האירוע הפיק שוקי ביתן שהיה אחראי על עיצוב התפאורה היפיפייה.

כשברקע מתנגנת מוסיקה קלאסית ישבו המשתתפים: ילדים, נוער ומבוגרים חובבי שחמט, תלמידי חוגי השחמט וחברי מועדון השחמט בגבעת שמואל ושיחקו זה מול זה בכלי שחמט.

אבי כתר, תושב גבעת שמואל שמנהל את מועדון השחמט משנת 1985, ואמן השחמט ומדריך החוג יוסי שוצמן הסתובבו בין השחקנים, עודדו אותם ונתנו עצות. במהלך הפנינג השחמט התקיים גם משחק סימולטני – שחקן אחד שמשחק מול 10 שחקנים.

ראש העירייה, זמיר בן ארי מסר: "מתנ"ס מרחב, בראשותו של סמו יצחק , מקיים חוג שחמט המיועד לילדים, נוער ומבוגרים, המועדון מפעיל שלוש קבוצות בליגה לשחמט. אני מזמין את כלל התושבים, מכל שכבות הגיל, להצטרף לחוג שחמט במתנ"ס או למועדון השחמט ולפתח מיומנויות כגון: זיכרון, לוגיקה, פיתוח החשיבה, אסטרטגיה וטאקטיקה".

כחלק מיעדי המתנ"ס, בראשותו של סמו יצחק, התקיימו אירועי ספורט עממיים בתחומי שונים לכלל הקהילה. סמו יצחק, מ"מ מנהל המתנ"ס מציין כי לאור ההצלחה יופקו אירועים נוספים ברחבת העירייה: אירובי, קפוארה, כדורסל, רולר בליידס ועוד.