Site icon מקומונט גבעת שמואל

הפסד 1:3 למכבי גבעת שמואל במשחק “הבית” הראשון העונה

6 שנים אחרי שהופסקה פעילותה, חידשה מכבי גבעת שמואל את ימיה כקדם וביום שישי האחרון עלתה לשחק את משחקה הביתי הראשון בליגה ג’ – נגד קבוצת ניבראס כפר קאסם. הפעם זה נגמר בהפסד, אבל גם עם שער ביתי היסטורי ראשון בעידן החדש. על השמחה העיבה העובדה שנכון להיום, משחקי הבית של גבעת שמואל משוחקים ב…בית דגן.

בניגוד לאחותה החורגת מהכדורסל, מכבי גבעת שמואל בכדורגל אף פעם לא היתה קבוצה מובילה או מוכרת במיוחד בקרב חובבי הענף בישראל, אך בכל זאת ליכדה סביבה הקבוצה גרעין אוהדים אוהב ונאמן במשך השנים.

מסיבות שונות, תקציביות בעיקר, נסגרה פעילות קבוצת הבוגרים של מכבי גבעת שמואל והקבוצה, ששיחקה בליגה הנמוכה שותקה.

בשבוע שעבר פתחה מכבי גבעת שמואל את העונה הסדירה בליגה ג’, הליגה השישית והנמוכה ביותר עם הפסד חוץ מרגיז 1:2 לבני הרצליה. ביום שישי האחרון, הגיע הרגע לו חיכו האוהדים  – משחק הבית הראשון של גבעת שמואל המתחדשת.

נכון, בשל אילוצים שונים וחוסר במגרש כדורגל תיקני בגבעה נאלצו שחקני הגבעה לנדוד ולארח את המשחק בבית דגן המרוחקת בעשרים דקות נסיעה מהעיר, אך גם בכך לא היה כדי לצמצם את גאווה.

מחזור 2: מכבי גבעת שמואל – כפר קאסם. צילום: מערכת מקומונט גבעת שמואל

המשחק, שהתקיים ביום שישי האחרון, בשעות הצהריים, מול ניבראס כפר קאסם נפתח באופן די שקול כששחקני שתי הקבוצות תוקפים מצד לצד, אך עם יתרון ברור בגזרת הניסיון דווקא לאורחים מכפר קאסם, יתרון שבא לידי ביטוי עם שער יתרון בדקה ה-35 ושער מהיר נוסף כשתי דקות אחריו (דקה 37) – שהשאירו את שחקני גבעת שמואל בהלם.

לאחר הפסקת המחצית חזרו שחקני גבעת שמואל לתקוף את שער היריבה ואף הראו דקות של עליונות במשחק עד שבדקה ה-67 נפל דבר – אמיר לב, הקשר הימני קיצוני של הגבעה כבש שער ביתי ראשון אחרי 6 שנים וצימק את התוצאה ל-2-1.

משלב זה חזרו שחקני כפר קאסם להשתלט על הנעשה במגרש ובדקה ה-75 גם כבשו שער נוסף, בפנדל, לאחר ששוער מכבי גבעת שמואל, דוראל אבישר, הכשיל את חלוץ היריבה ברחבה.

תוצאת המשחק – 1:3 לכפר קאסם

הרכב פותח:
בשער: דוראל אבישר
הגנה: בלמים – ולדי ויועד רזניק, מגן ימין חגי, מגן שמאל דניאל גלוזמן.
קישור: עידו בטיטו, לידור בן זקן
מידן בן כליפא.
התקפה: קיצוני ימני – אמיר לב
חלוץ – יוני כהן
קיצוני שמאלי – איתי מחלוף
חילופים: יונתן בן משה החליף את החלוץ יוני כהן (45′), נתי סדקה עלה במקום עידו בטיטו (45′), דוד יעקב עלה במקום איתי מחלוף (80′), ניב במקום דניאל גלוזמן (80′), נתן נהרי במקום אמיר לב (80′).

המשחק הבא: מכבי גבעת שמואל נגד מ.ס נתניה ביום שישי, 11/10, בשעה 12:00 בנתניה.

ועוד דבר: ביום שלישי (15/10), חול המועד סוכות, ייערך משחק בית נוסף, מול הפועל גלג’וליה, ובהנהלת הקבוצה ובקרב השחקנים מצפים לעידוד מוגבר של תושבים, צעירים, מבוגרים ומשפחות שיגיעו לעודד את הקבוצה ולהצטרף לחוויה המשפחתית המיוחדת.

שחקני מכבי גבעת שמואל עולים לדשא למשחק הבית הראשון של העונה. צילום: מערכת מקומונט גבעת שמואל