Site icon מקומונט גבעת שמואל

הצד החיובי בהוצאה לפועל

 

חדלות פירעון – הקונוטציה הראשונה שעולה לראש כששומעים את המילים “הוצאה לפועל” היא שלילית. ישר רצות בראש תמונות של עיקול על חשבון הבנק, עיקול על המשכורת, הגבלה על רישיון נהיגה ועוד שלל הגבלות ועיקולים לא נעימים. תרבות השפע והצריכה מעבר ליכולת אשר הולכת ומתפתחת, מביאה לכך שאנשים רבים מרשים לעצמם להוציא כסף מעבר למה שיש להם וכשמגיע מועד הפירעון הם נזעקים ושואלים את עצמם איך הם הולכים לעמוד בגובה ההוצאות ולכסות את הגירעון שנוצר בחשבון הבנק. לפעמים, ההתפכחות מגיעה בשלב מאוחר, כאשר נפתחו תיקי הוצאה לפועל והוטלו עיקולים והגבלות. חשוב לפנות לעורך דין חדלות פירעון או עורך דין הוצאה לפועל אשר מתמחה בייצוג אנשים שנקלעו לחובות ויוכל לעזור לכם לצאת מהבור הכלכלי.

העתיד שלכם תלוי בכם

צילום: pixabay

עורך דין הוצאה לפועל – פנייה לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון יכול לעזור לכם כדי לתכנן את הצעדים שלכם בעולם החדש שנחשפתם אליו- עולם הגבייה. חשוב לדעת שיש כמה מנגנונים אשר יכולים להגן עליכם ולתת לכם מרווח נשימה כדי להסדיר את החובות ולצאת לדרך חדשה. בין הכלים שעומדים לרשות החייב זה השהיית הליכים, אשר מקפיאה את המצב כמו שהוא ואינה מאפשרת נקיטת הליך גבייה חדש נגדכם, לעומת זאת “עיכוב הליכים” זהו עיכוב גורף של כל הליכי הגבייה נגדכם. חשוב לבקש עיכוב הליכים אם החייב הצליח להגיע להסדר עם הזוכה בתיק, וזאת כדי שבתקופה זו, של קיום ההסדר, לא ינקטו נגדו הליכי גבייה. כלי נוסף שחשוב להכיר זהו “ביטול הליכים” אשר מבטל באופן מוחלט את הליל הגבייה כאילו לא היה כלל.

עורך דין ישמור עליכם

עורך דין פשיטת רגל -עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אשר מתמחה בייצוג אנשים שנקלעו לחובות ולקשיים כלכליים, יוכל לבנות בשבילכם אסטרטגיה משפטית חכמה אשר תגן על הזכויות שלכם ותעזור לחייב להבטיח את תשלום החוב בלי לפגוע ביכולת ההשתכרות שלו, מה שבסופו של דבר, עלול לסכל את תשלום החוב.

המאמר בחסות חדשות ראשון לציון  עידכונים סביב השעון  https://rishon.bignews.co.il/