Site icon מקומונט גבעת שמואל

הצללות לאירועים – אירוע טוב מתחיל בתכנון נכון

כשאתם יושבים ומתכננים אירוע, הדבר הראשון שאתם חושבים עליו הוא כמות המוזמנים. כשחושבים על זה, זה בסך הכל מאד הגיוני. הרי כמות המוזמנים קובעת הכל. הכמות קובעת את נפח הקייטרינג, את סגנון העיצוב. האם כפרי וחמים או מודרני ובצבעים ‘קרים’ וכמובן, את גודל ההצללה. הצללות לאירועים נעשות באירועים שבוחרים לקיים אותם בחוץ בטבע. ובעצם, מי לא אוהב את הפסטורליות של אירוע בטבע? כך שאם בחרתם באירוע בסגנון הזה, אין ספק שעשיתם נכון.

הצללות לאירועים – למה חשוב שיהיה קירוי איכותי

לא מעט אירועים מתאפיינים בכך שהם בעלי הצללה. ואם אנחנו לא מהתחום, או לא מפיקים אירוע, או בעלי אירוע קרוב, פחות נשים לכך לב. האירועים שזקוקים להצללה הם אירועים הנמצאים בשטחים פתוחים כמו בים, לדוגמא.

אוהלים לאירועים הם לרוב אוהלים עם חלונות שמאפשרים גם צפיה בנוף. גם שאם האירוע שלכם הוא אירוע חורף האורחים יוכלו ליהנות מנוף מדהים של חורף. כאשר הם ישובים בתוך אוהל לאירוע מחומם ונעים. אם האירוע בקיץ, יוכלו האורחים שלכם ליהנות מהנוף המרהיב של הים. אך כאשר הם יושבים בתוך אוהל ממוזג או מאוורר ומקורר.

היתרון של הצללות לאירועים הוא בכך שהאוהלים הם עמידים בפני נזקי מזג האוויר והאקלים המשתנה. ומאפשרים וויסות של הקור והחום בתוכם. מבחינת כמויות, אפשר בהחלט לאכלס אפילו 300 איש בתוך אוהל לאירוע.

מזג האוויר הוא המשפיע מספר אחד על מצב הרוח של האורחים. צילום: רוסריו פרמנדס
הצללות לאירועים – מה חשוב לדעת

רגע לפני שאתם סוגרים את ההצללה המתאימה לכם, חשוב שתדעו מספר דברים עיקריים להם יש לשים לב:

כאשר אתם בוחרים את האוהלים להצללה לאירוע, מומלץ לבחור בד עבה. בד עבה הוא בד הרבה יותר בטיחותי. מומלץ שמשקלו של הבד יהיה כ396 גרם למטר. כל חברה המתמחה בתחום של הצללות לאירועים תדע להתקין עבורכם את האוהל האיכותי ביותר.

במבוק הפקות אירועים היא חברה שהוקמה בשנת 2010 ומתמחה בהצללות ושמה לעצמה מטרה להעניק מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה ולכל סוגי האירועים. אנחנו נותנים דגש מעל הכל ומתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח המותאמים באופן אישי. כי האירוע שלכם, הוא גולת הכותבת שלנו.

במבוק הפקות אירועים מעניקה שירות באהבה בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים נרחבים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית. התקשרו כבר עכשיו לפרטים נוספים וייעוץ.