Site icon מקומונט גבעת שמואל

הצעירה שנהרגה הלילה: תמר פניגשטיין ז”ל, בתו של מנכ”ל הישיבה התיכונית גבעת שמואל

הותר לפרסום כי בת ה-19 שנהרגה הלילה באופן מזעזע תחת קרונות הרכבת הקלה בירושלים היא תמר פינגשטיין ז”ל, תושבת פתח תקווה ובתו של מנכ”ל הישיבה התיכונית בני עקיבא גבעת שמואל, משה פניגשטיין. “אוהבת לעזור ולחבק” ספדו לה.

בוקר קשה עבר על תושבי גבעת שמואל עם היוודע דבר מותה של תמר פניגשטיין, בתו של מנכ”ל הישיבה התיכונית בגבעת שמואל ודמות מוכרת מאוד בקרב רבים מהורי התלמידים ותושבי הגבעה.

תמר פניגשטיין ז”ל צילום: באדיבות המשפחה

בנוסף על כך, לפני שעה קלה התבשרנו על תאונת דרכים נוספת, הפעם ברחוב ז’בוטינסקי בעיר, סמוך לכביש מכבית וליציאה הדרומית מהעיר, שם פגע אוטובוס נוסעים בהולכת רגל שבצירוף מקרים מדהים מעדה והחליקה ככל הנראה תחת גלגלי האוטובוס עת זה האט על מנת לאסוף אותה מהתחנה.

כאמור, ההרוגה בתאונה הקשה בירושלים היא תמר פניגשטיין (19), בת שרות לאומי בבית החולים שערי צדק בבירה.

גיסה של תמר, נדב, סיפר עליה במהלך שידור באולפן החדשות של YNET: “התעוררנו היום בשלוש לפנות בוקר לבשורה המורה”, סיפר נדב, גיסה של תמר, בשיחה עם אולפן ynet. לדבריו, המשטרה עדיין לא עדכנה את המשפחה על נסיבות התאונה. “זאת תאונה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון. אנחנו מאוד רוצים לזכור את מה שתמר הייתה, בחורה שמחה ומאושרת. תמיד עם חיוך על הפנים. מקווה שנצליח להמשיך הלאה”.

 

“תמר התחילה בספטמבר את שנת השירות הלאומי הראשונה שלה, והתנדבה במחלקה להיריון בסיכון בשערי צדק”, אמר נדב. “היא הייתה בחורה שאוהבת אנשים ואוהבת לשמור, אוהבת לעזור ולחבק. אנחנו יודעים שהיא מאוד אהבה את העבודה ואהבה לעזור לאנשים ולנשים. היא לא שמה לב מי נמצא מולה. שמענו ממנה על כמה אנשים שממש רצו שרק היא תעזור להם.”

פעולות החילוץ. צילום: כיבוי אש חילוץ והצלה

“תמר לא התעניינה כל כך בפוליטיקה, והחדשות לא עניינו אותה כל כך. אבל תמיד בבית החולים היא לא שמה לב איזו אישה נמצאת מולה. ערביה, יהודייה, זה לא מעניין אותה. מבחינתה היא בן אדם שצריך עזרה”, הוסיף.

ישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל, שאביה של תמר מועסק בה כמנכ”ל, הודיעה הבוקר כי הישיבה “המומה ודואבת לשמע הבשורה הנוראה על מותה הטרגי של תמר פניגשטיין בתם של מנכ”ל הישיבה היקר משה פניגשטיין ורעייתו נועה. בית ישיבת בנ”ע גבעת שמואל שולח את תנחומיו העמוקים למשפחה”

תמר פניגשטיין. צילום: באדיבות המשפחה

תמר ז”ל התנדבה במסגרת השירות הלאומי מטעם האגודה להתנדבות במחלקת הנשים של בית החולים שערי צדק. מהאגודה להתנדבות נמסר כי “האגודה שולחת תנחומים למשפחה, תלווה אותה ותתמוך במתנדבות השירות נפגעות החרדה שצפו בתאונה המחרידה.”

ירון לוץ, מנכ”ל האגודה להתנדבות: “תמר התחילה את שנת השירות שלה לפני כשלושה חודשים בבית החולים שערי צדק, ובעזרת החיוך הגדול והלבביות שאפיינה אותה האירה את המקום. בתקופה קצרה הספיקה תמר לבלוט ולתרום רבות, וכולנו מזועזעים מהתאונה המחרידה שבה מצאה את מותה הלילה בגיל 19. אנו המומים מכאב ושולחים את תנחומינו למשפחת פניגשטיין. נעשה הכל כדי לסייע וללוות את המשפחה וכדי לתמוך במתנדבות השירות האחרות ששירתו עם תמר יחד עם הצוות המסור של שערי צדק”.