Site icon מקומונט גבעת שמואל

הקורונה לא עוצרת אותם: עשרות ותיקי העיר זכו למשלוחי מנות

גם בימים בהם הם בעיקר מתעסקים במאבק בנגיף לא ויתרו מתנדבי מד”א גב”ש על מבצע פורים השנתי שלהם ויחד עם שוטרי משל”ט ת”א אספו – וחילקו – עשרות משלוחי מנות לותיקי העיר ולקשישיה.

פורים שכבר ממש כאן, מסמן עבור רבים שנה מלאה של מאבק בהתפרצות הקורונה וכנראה שיותר מכולם מי שהיו עסוקים בשנה שחלפה היו מתנדבי מד”א וחיילי מרכז השליטה של פיקוד העורף שניהלו את המערכה לבדיקות, לחיסונים ולהקטנת התחלואה.

השבוע יצאו המתנדבים למבצע חלוקת משלוחי מנות מיוחד. את החבילות הכינו ילדי הגנים של גבעת שמואל, בסיוען של הגננות המקסימות, שהעבירו אותן למתנדבים שעברו בית בית וחילקו את המשלוחים לעשרות ותיקי העיר שורדי שואה לכבוד חג הפורים הקרב ובא.

“את ההתרגשות, האושר וגם הדמעות שהציפו את פניהם לאחר קבלת המשלוחים, קשה יהיה לשכוח עוד זמן רב,” סיפר רכז מד”א בגבעת שמואל, גלעד טוואסי והוסיף בשמם “חיבוק חם ווירטואלי לכל ילדי הגנים בעיר”.

נוסף על מתנדבי מד”א גב”ש ושוטרי משל”ט ת”א במבצע לקחו חלק גם השוטר העירוני לשעבר אלעד אבידן, זויה טראוב מנהלת מחלקת הגנים, ורד פרץ מנהלת המחלקה להתנדבות עירונית ובנות האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל.