Site icon מקומונט גבעת שמואל

הרב זינגר, הרב אלבז ויסמונסקי ואולמרט יקירי גבעת שמואל

במסגרת חגיגות העצמאות ה-60 למדינת ישראל בגבעת שמואל הוענק תואר יקירי העיר גבעת שמואל לרבנים המקומיים בגבעת שמואל: הרב אלעזר אלבז שליט"א והרב יוסף זינגר. כאות הוקרה על פועלם למען הקהילה בגבעת שמואל בהשכנת שלום בית, בחיתון זוגות, עזרה לנזקקים ועוד, על תרומתם לקידום האחווה, השלום וקירוב הלבבות בכל רבדי האוכלוסייה על כל גווניה בגבעת שמואל.

כמו כן הוענק התואר גם לשני ראשי המועצה לשעבר אולמרט וויסמונסקי שקדמו לבן ארי בתפקיד.
, מר יעקב ויסמונסקי יליד ישראל 1935, נשוי לזמירה ואב לשלושה, שהגיע לגבעת שמואל בשנת 1957. יעקב כיהן כראש המועצה המקומית גבעת שמואל במשך 18 שנה. יעקב פעיל בשימור הקשרים הבינלאומיים עם הערים התאומות של העיר גבעת שמואל, וכיום משמש כנשיא הכבוד של העמותה המקומית לקשרים בינלאומיים.

תא"ל במי"ל ירמי אולמרט, יליד ישראל "חומה ומגדל" 1943, נשוי לריקי ואב לשבעה. בשנת 1983 הגיע לגבעת שמואל, וכיהן כראש המועצה המקומית גבעת שמואל במשך 4 שנים בין השנים 1993-1997. ירמי ממשיך גם כיום בפעילותו ובתרומתו למען הספורט בגבעת שמואל.

במסגרת האירוע גם עלו לבמה זה אחר זה שחקני קבוצת הנערים "אליצור גבעת שמואל" בכדורסל בראשותו של צבי (ציקון ) הירשוביץ. פרחי הגבעה בניהולו המוסיקלי של מאיר גבאי פתחו בשיר בן המקורות "ופרצת ימה וקדמה" שיר המבטא יותר מכל את חוזקו של עם ישראל לאורך ההיסטוריה.

גבעת שמואל גם קיימה מופע מרכזי, שבויים על ידי עדינה חיימיס בניהולו המוסיקלי של עוזי אסנר, המבוסס על הכשרונות המקומיים – הלהקות הייצוגיות של מתנ"ס גבעת שמואל, בעלות שם בארץ ובעולם, חבורת הזמר הייצוגית "שרים בגבעה", להקת הילדים והנוער "שובבי הגבעה", להקות הג'אז הייצוגיות, נבחרות התעמלות ולהקת הגלגליות בשיתוף השח ובהנחיית דורי בן זאב.

הטקס הסתיים במפגן של זיקוקי דינור מרהיבים שהאירו את שמיי גבעת שמואל. את התפאורה עיצב בכישרון האומן שוקי ביתן.