Site icon מקומונט גבעת שמואל

הרמת גבות ללא ניתוח – האם זה אפשרי? ד”ר אברהם לוי מסביר

(צילום: באדיבות אברהם לוי)

באידאל היופי המערבי, הגבה המורמת בעלת ערך שלא יסולא בפז. לפניכם מספר דוגמאות לדוגמניות צמרת, זמרות ושחקניות בינלאומיות בעלות גבה גבוהה: ברוק שילדס, סינדי קרופורד, ג׳וליה רוברטס, שר, ביונסה, ריהאנה, מישל פייפר, טילור סוויפט, בר רפאלי, ג’יזל, מרלין מונרו, קלאודיה שיפר ורבות אחרות.

כיצד ניתן להרים גבה? למי מתאימה הפרצדורה?

טיפולים בלתי ניתוחיים (מהקל אל כבד):

1. בוטוקס – בוטוקס הינו רעלן המופק מחיידקי הבוטולינום (העלול להימצא בקופסאות שימורים נפוחות שפג תוקפן או בדבש). רעלן זה משתק את השרירים אליהם הוא מוזרק ועל ידי כך ניתן לתעל את השרירים שמרימים ומורידים את הגבה, באופן שגורם להרמתה. (שיתוק השרירים שמורידים את הגבה, תוך שימור כוחם של אלה המעלים אותה). ניתן באופן זה לגרום לגבה לעלות כ-2-3 מילימטר מעבר למיקומה המקורי. הבוטוקס בדרך כלל מחזיק מעמד לפרק זמן של 3-4 חודשים.

2. חומצה היאלורונית – צניחת הגבה נובעת משני גורמים עיקריים: האחד ירידה באיכות העור ואיבוד הגמישות שלו.  והשני איבוד נפחי רקמות רכות וזליגת שומן מטה, משנית לכוח הכבידה. חומצה היאלורונית מתמודדת עם שני הגורמים הללו – עצם החדירה במחט, הפציעה הפנימית מהחיטוט בתת עור ועצם החדרת החומר, מתחילים תהליכים המעודדים יצירת רקמות חיבור והצערת העור, מה שגורם בסופו של דבר לאפקט מתיחה. כמו כן, עצם מילוי הנפח בצדעיים גורם להרמה של מספר מילימטרים באפקט של ״הרמת יתד באוהל״. החומצה בדרך כלל מחזיקה מעמד כ-6 חודשים עד שנה.

3. חוטים – טיפול המיועד לאנשים המבקשים הרמה משמעותית יותר, ללא ניתוח. מוחדרים חוטים מתכלים עם קרסים זעירים, דרך הרקות אל תת העור באזור הגבות ומוחזרים כסיבוב פרסה תת עורי, לרקות. החוטים מרימים את הגבה באפקט משיכה, תוך ערסול הגבה הצידית, כחוטי מריונטה. החוטים מתכלים בתוך מספר חודשים, אך שובל המעבר בהם הם היו, מצטלק פנימית, ברקמות חיבור, כך שאפקט המשיכה נשמר למשך שנה.

לסיכום: הרמת גבות ללא ניתוח, אכן אפשרית. למידע נוסף הנכם מוזמנים לבקר באתר של ד”ר אברהם לוי אשר מתמחה בטיפולי הרמת גבות עם או ללא ניתוח.