Site icon מקומונט גבעת שמואל

הרמת סינוס – הטיפול שיכול לשנות את איכות החיים שלכם

בריאות השיניים של ישראלים רבים משפיעה על איכות החיים שלהם ועל היכולת שלהם לשמור על השיניים לאורך שנים ארוכות בלי כאבים מיותרים. זו היא משימה שלא כל אחד יכול להשלים בעצמו, על בסיס הרגלי טיפוח וניקיון שיניים סטנדרטים, במיוחד עם הגנטיקה של מבנה השיניים שלכם פשוט לא מספיק כבר. במקרים רבים, יש צורך להתערב באופן כירורגי על מנת להתחיל בטיפולים משמעותיים ליישור או לתיקון מצב השיניים, כאשר הטיפול המרכזי שאתם יכולים לבקש לעצמכם הוא ניתוח הרמת סינוס. זהו ניתוח שהמטרה המרכזית שלו היא לפנות מקום כדי ליישר או לטפל בבעיות שיניים מורכבות, ולכן הוא מבוצע בתנאים מאוד ספציפיים ולאחר בחינה מעמיקה של המצב של מערכת השיניים שלכם.

מדוע הרמת סינוס כה חשובה לבריאות השיניים?

ניתוח הרמת סינוס הוא תהליך מקדים לטיפול שיניים מקיף מפני ש:

  1. אם אין מספיק מקום בתוך חלל הלסת ליישר את השיניים, צריך לפנות מקום באופן מלאכותי, לפני שמתבצעת כל פעולה אורתודנטית כזו או אחרת. הרמת סינוס יכולה לפנות מקום, בפרק זמן של כמה שעות וכך לאפשר תהליך יישור שיניים בקצב גבוה שמתאים לתוכנית הטיפול של הרופא שלכם.
  2. במקרים מורכבים יותר, הרמת סינוס יכולה לייצר מקום להשתלות עצם של חלקי לסת חסרים. לרוב מדובר על טיפול שמתאים לאנשים שחווים שחיקת עצמות ברמה גבוהה, והוא קצת יותר מורכב בהנחה שצריך לבצע גם השתלת שיניים. מה שאומר שב טיפול כזה צריך לתכנן מבעוד מועד את כל שלבי הניתוח ולצמצם בצורה משמעותית את כמות הסיכונים, על ידי עבודה עם הרופאים הטובים והמיומנים ביותר בתחום.
  3. ההשלמה של טיפול שורש מגלה לעיתים רבות פגמים ובעיות מורכבות יותר במבנה של הלסת אשר מחייבות טיפולים מעמיקים. כך, ההשתלה של כתר הופכת להיות חלק מסדרה ארוכה של טיפולים וביניהם גם הרמת סינוס, אשר בסופם אתם תהנו מבריאות שיניים טובה ואיתנה הרבה יותר ממה שהכרתם.

    pixabay

ניתוח שיניים – היא משימה לרופא שמכיר אתכם ואת השיניים שלכם

לכל אדם שמגיע לקבל טיפול אצל רופא שיניים יש צרכים מיוחדים שתלויים בעיקר במבנה הפה והלסת שלו. כמעט בלתי אפשרי למצוא תבנית אחידה של טיפול, בהנחה ואתם מעוניינים לקבל טיפול, אשר מסוגלת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות. ולכן, יהיה קשה מאוד להגיד מבעוד מועד האם אתם תדרשו לבצע הרמת סינוס כחלק מתוכנית הטיפול שלכם. הדבר הנכון ביותר שאתם יכולים וצריכים לעשות במצב כזה הוא לפנות לרופא המטפל, ביחד עם כל המידע בתיק הרפואי שלכם, על מנת לקבל ייעוץ פרטני ולהבין איך מתקדמים מכאן ביצירה של סטנדרט הטיפול גבוהה ואיכות חיים טובה יותר, על בסיס טיפולי השיניים הדרושים לכם.