Site icon מקומונט גבעת שמואל

הרפורמה בפס הרחב: כיצד היא משפיעה על מחירים של תשתית אינטרנט וטלפון קווי?

(צילום: עידן הראל)

הצרכן הישראלי רוצה לשלם כמה שפחות וכאשר התחרות הולכת וגדלה הוא אכן מצליח לעמוד במשימתו. האינטרנט והטלפון הפכו למרכיבים חיוניים והכרחיים בחייהם של הישראלים וכיום קשה לנו לדמיין את חיינו ללא טלפון קווי או ללא תשתית וספק אינטרנט. הרפורמה בפס הרחב מאפשרת לחברות התקשורת לקנות מבזק קו תשתית לבית הלקוח וכך לתמחר את האינטרנט והטלפון הקווי לפי ראות עיניהם מה שמגביר ומגדיל מאוד את התחרות בשוק התקשורת. אם עד היום היה מונופול בתחום ולמעשה הייתה חברה אחת שהייתה אחראית על האינטרנט הביתי שלנו הרי שכניסת החברות הנוספות תוביל לכך שאנחנו כצרכנים נשלם הרבה פחות.

טלפון קווי של סלקום במחיר אטרקטיבי במיוחד

חברת סלקום נכנסה חזק מאוד הן לשוק האינטרנט והן לשוק הטלוויזיה אך בנוסף סלקום לא מוותרת גם על הטלפונים הקווים ובזכות רפורמת הפס הרחב היא מציגה מחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד בכל הקשור לטלפונים הקווים. המחירים של הטלפון הקווי ינועו סביב המאה ועשרה שקלים ובהחלט מדובר במחיר מצוין אם מתחשבים בכך שניתן גם לעשות עסקה כוללת של טלפון קווי, אינטרנט וספק ואפילו טלוויזיה.

טלפון קווי של סלקום זו הדרך שלכם לדבר כמה שאתם רוצים ועם מי שאתם רוצים גם מהבית ולחסוך לעצמכם את הקרינה מהטלפון הנייד. חברת סלקום היא אחת החברות החזקות ביותר בישראל בתחום התקשורת ואם עד לפני מספר שנים סלקום הייתה ידועה בעיקר כחברת הסלולאר הרי שמהיום אפשר להתרגל לכך שסלקום היא גם חברת תקשורת המתעסקת באינטרנט , טלוויזיה וכמובן טלפונים קוויים.

רפורמת הפס הרחב – המחירים יורדים והצרכן הישראלי מרוויח

רפורמת הפס הרחב אומרת למעשה שמהיום חברת בזק תמכור לחברות התקשורת המעוניינות בכך קו אינטרנט הכולל תשתית וספק במחירים נמוכים ומפוקחים. חברות התקשורת יתמחרו את קו האינטרנט לפי ראות עיניהם וזה יגביר מאוד את התחרות ומי שירוויח מזה ובגדול הוא כמובן הצרכן הישראלי.

חברת סלקום שמה לעצמה מטרה ברורה להיות חברת התקשורת הגדולה והמובילה בישראל. אחרי המפכה בעולם הטלוויזיה ושבירת המונופול של יס והוט, סלקום מסתערת גם על עולם האינטרנט והטלפונים הקוויים ובהחלט אפשר להגיד שאם ההצלחה תאיר לסלקום פנים כמו בתחום הטלוויזיה הצרכן הישראלי הולך להרוויח בגדול. טלפון קווי של סלקום זו החלטה מצוינת אם אתם אוהבים לדבר בטלפון ולא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. הטלפון הקווי של סלקום יוזיל באופן משמעותי את המחירים בעקבות רפורמת הפס הרחב ואם בעבר מחירים של 200 או 300 שקלים היו המחירים הממוצעים הרי שהיום המחירים כבר מוזלים הרבה יותר. חברת סלקום היא חברה גדולה מאוד בישראל שרוצה להגדיל את כוחה ולהיכנס לכל בית בישראל- עם המפכה עולם הטלפונים הקוויים היא בהחלט בדרך הנכונה.