Site icon מקומונט גבעת שמואל

השכרת ציוד לאירועים בקיץ- הציוד שיסייע לכם לקרר את האורחים

כולנו יודעים כי כאן בישראל, עונת האירועים, החתונות והמסיבות היא בקיץ. ממש שהשמש מתחילה לחמם אותנו וכבר מפסיקה הרוח הקרירה בערבים, אנחנו מתחילים לקבל אינספור הודעות של הזמנות לאירועים. החל מאירועי יום הולדת לילדים בשכונה ובגן, דרך מסיבות חינה נוצצות או מסיבות רווקים בבריכה ועד חתונות על החוף. אז אם גם מפיקים אירוע ממש בקרוב, אתם חייבים לפנות לחברה מקצועית המתמחה השכרת ציוד לאירועים. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל המוצרים שיקררו גם לכם וגם לאורחים שלכם את הקיץ.

מקפיאים ומקררים

מקרר להשכרה ומקפיא להשכרה הם פתרון מעולה כדי לשמור על השתיה, הארטיקים, הגלידות ואם יש צורך אז גם את המזון קר. אפשר לקרר בהם שתיה קלה שתמיד יש באירועים כמו משקאות מוגזים ומיצים, להכניס את היינות הלבנים שבחרתם לחתונה למקרר שיהיו צוננים שהאורחים מגיעים, למקם את הבירות במקום ואם בא להשקיע, אז אפילו להקפיא את הכוסות שלהן. המקררים הללו מתאימים גם לאירועים כמו מסיבות רווקים ורווקות למשל, בהם מתכננים ארוחת על האש ליד הבריכה ורוצים מספיק מקום לאחסן את הבשר, העופות והדגים. אם למשל אתם מפיקים יומולדת לאחד הילדים בפארק או בחצר, תוכלו להשכיר מקפיא ולאחסן בו שלוקים, ארטיקים, גלידות וכל מה שילדים אוהבים.

פתרונות הצללה

דבר נוסף ששווה לקחת בחשבון, בטח ובטח אם האירוע שלכם מתקיים בחוץ הוא פתרונות הצללה. היום יש מגוון רחב של פתרונות הצללה החל משמשיות עמידות לקרני השמש, דרך סוככים ניידים ועד אוהלים מבדים מיוחדים שחסינים גם כן מפני השמש ומספקים צל. יש חברות המתמחות בפתרונות הצללה לצד חברות המשכירות ציוד נוסף.

קרדיט תמונה: depositphotos.com

מאווררי מים ומזגנים ניידים

מדובר בסטארטאפ של ממש. כמה מאווררים כאלה או מזגנים ניידים והאירוע שלכם יהפוך מסאוונה רטובה לקריר ונעים. ניתן להשכיר מאוורי מים ומזגנים ניידים מחברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים. חשוב לוודא שאתם בוחרים חברה מקצועית, שירותית, שמספקת את כל הציוד לו אתם זקוקים בזמן, במחירים הוגנים ובמצב תקין.

מתקנים ומשחקי מים

אם לאירוע שלכם מגיעים גם ילדים, שווה לחשוב על מתקני מים כמו מגלשות בשילוב מים, בריכות שחייה שאפשר לנפח, לחלק להם רובי מים בהם הם יכולים לשחק במהלך האירוע ובקיצור, כל מה שקצת מקרר את האווירה. הילדים יעופו ויאפשרו להורים להנות מהאירוע עד הסוף.

ועוד כמה רעיונות מגניבים

לסיכום, הקיץ הישראלי חם ולח מאוד, לכן כדי שגם אתם וגם האורחים שלכם לא תתבאסו, שווה לחשוב על הכל מראש ולשלב באירוע מוצרים שיקררו את כולם.