Site icon מקומונט גבעת שמואל

השכרת ציוד לאירועים לראש השנה

תקופת החגים מתקרבת, ועמה מגיעה גם עונת האירועים המשפחתיים. אין דבר שהישראלים אוהבים לעשות יותר מקיום ארוחות משפחתיות בכל חג אפשרי. כאשר חודש תשרי בפתח, ובו יש כמה וכמה חגים המצדיקים את ההתכנסות החמה והלבבית, צריך להתחיל ולהיערך להכנות של אותם אירועים.

לכולנו יש קרובי משפחה או חברים שנוהגים להזמין אותנו לארוחת ראש השנה. אנחנו יודעים כי ארוחת ערב ראש השנה היא תמיד חגיגית במיוחד. מתקבצים בה בני המשפחה עם בני ובנות הזוג שלהם וגם עם הילדים. שלושה דורות, ולעיתים יותר, מתכנסים ליד השולחן החגיגי ומחליפים ברכות לקראת השנה החדשה. לאחר מכן אוכלים, כמובן, ובדרך כלל אוכלים הרבה.

לקראת העונה המשפחתית הזו נוצר בקרב בתי אב רבים בישראל הצורך להזמין ולארח כמות גדולה של מוזמנים. מבלי ששמים לב רשימת המוזמנים הולכת ותופחת ואנו כבר מדברים על  אירוע של ממש. לעיתים האירוע של חגיגת החג מתחבר עם אירוע משמח אחר – כמו יום הולדת או הכנות לחתונה. במקרה כזה, השמחה כפולה ומכופלת ורשימת הקניות לקראת האירוע רק הולכת וגדלה.

כאשר כמות המוזמנים גדולה מאוד עולה השאלה האם לקנות את כל הציוד שישמש לאירוע. חשוב לדעת כי במקרים שכמות המוזמנים גדולה במיוחד או שרוצים להפיק לכבוד ראש השנה אירוע קבוצתי גדול – ניתן לבצע השכרת ציוד לאירועים מחברה המתמחה בכך.

מדוע להשכיר ציוד לאירועים

הסיבה הראשונה והעיקרית לכך שהמארח ירצה לבצע השכרת ציוד לאירועים – היא נוחות. נוח הרבה יותר לשכור ציוד עבור האירוע. הדבר גם זול בהרבה מקנייה של האביזרים הבסיסיים הדרושים לקיומו. אם שוכרים ציוד לאירועים ולא קונים אותו – גם אין צורך למצוא מקום אחסון לאחר מכן לכל הפריטים.

צילום: shutterstock

סוג הציוד שאנשים נוהגים לשכור הוא מגוון מאוד ומשתנה בהתאם לצרכים. הדבר יכול להתחיל בשכירת החלל עצמו שבו יתקיים האירוע. ניתן למצוא אוהלי אירועים ניידים להשכרה שאותם מקימים מחוץ לבית. אוהלים כאלו משמשים לאירועים בערב ראש השנה כאשר המקום בבית עצמו צר מלהכיל את כל האורחים. האוהל המושכר יהיה עמיד לרוח וגשם, ויוכל לשמש כאכסניה נפלאה לערב נעים וחגיגי. ישנם אוהלים שיכולים להכיל עשרות אורחים בו זמנית והם ניתנים להקמה בפשטות ובמהירות.

אנשים רבים נוהגים גם להשכיר ציוד שחסר להם על מנת לייצר את האירוע שלהם. כסאות, שולחנות למיניהם, פינות ישיבה שלמות ואפילו פריטים קטנים כמו מפות ומפיות. הסיבה לכך שאותם אנשים מבצעים השכרת ציוד לאירועים היא שכך אין צורך לקנות את כל אותם מרכיבים עבור האירוע. אירועים בסדר גודל גדול מאוד אנו מקיימים רק פעם או פעמיים בשנה. כאשר משכירים את הציוד – משתמשים בו פעם אחת ומחזירים אותו.

ישנם גם פריטים שיוכלו לסייע בצד הקולינרי של הערב. אוכל רב מוכן או מוזמן עבור האורחים. את האוכל יש לשמור חם ולהגיש בזמן האירוע. לשם כך ניתן להשכיר פלטות שבת ופלטות חמות. עבור המזון והשתייה הדורשים קירור ניתן לשכור מקררים ומקפיאים בגדלים שונים. גם ציוד משלים כמו מיחמים ואפילו בר שתייה בגודל מלא – ניתן להשכיר במגוון מקומות.

לא פעם מכין אחד מבני המשפחה מצגת משעשעת. כאשר מבצעים השכרת ציוד לאירועים ניתן לשכור גם מקרן ומסך לשם הקרנת מצגות וסרטונים. בקיצור, אין פריט שיכול להיות נחוץ לערב מושלם של ראש השנה והחגים שאותו לא ניתן למצוא להשכרה. הפתרון של השכרת ציוד לאירועים הוא נוח, זול יותר, ומאפשר קיום ערב חגיגי שלא יישכח במהרה.