Site icon מקומונט גבעת שמואל

השכרת ציוד תקשורת – שלם, קח ותחסוך!

(צילום: באדיבות אתר laserline)

השכרת מדפסות, צעד עסקי חכם

עלויות, נוחות ורצף עבודה – השכרת מדפסות מורידה ממכם את ההשקעה ההתחלתית הרבה והופכת את העלות לשוטפת וזהו יתרון עסקי מובהק. בנוסף, אתם נהנים משירות תיקוניםמהיר, וכשיש צורך גם יחליפו לכם את המדפסת באחת אחרת אפילו לתקופה קצרה, עד שהמדפסת שלכם תתוקן. את זה לא תקבלו במדפסת פרטית.

לא נתקעים עם משהו לא מתאים –  תארו לכם שקניתם מדפסת ופתאום מתברר שהיא בכלל לא מתאימה. זה לא מה שחשבתם, מתברר שאתם צריכים הרבה יותר ( או פחות). מתברר שהמשרד שלכם הפך בין לילה לעסוק ביותר ושהצרכים השתנו, פתאום אתם רוצים גם צבע, פקס וכו’. או כמובן להיפך ואתם בצמצומים. עם השכרת מדפסות אין בעיה, אתם מתקשרים ואנחנו מחליפים.

דואגים לכם באופן שוטף –כשיש לכם דיל השכרת מדפסות, אתם לא צריך להיות טכנאים. שכחו מהחלפת טונרים ותופים, אל תחשבו יותר מידי כשמשהו משתבש, פשוט מתקשרים והטכנאי בדרך.

השכרת מכונות צילום, חיסכון לאורך כל הדרך

עלויות רכישת מכונת צילום משרדית מעיקה ביותר וזאת בשל עלות הרכישה הגבוהה. אילו יכולתם לפרוש את המחיר, זה היה נחמד. עם השכרת מכונות צילום, זה בהחלט אפשרי.

מצלמים יותר עם פחות תקלות –מכונת צילום משרדית זה חשוב. מגלים את זה במיוחד כשהיא שובקת חיים ופתאום לא יודעים מה לעשות. אתנו אין לכם דאגות כלל, אתם מתקשרים ואנחנו באים ומתקנים. אם מתברר שהמכונה שבקה חיים, פשוט מחליפים, על המקום.

עלויות שוטפות ונוחות – הוצאות קבועות עבור השכרת מכונות צילום, זה קל ונוח, שכן הוצאות שכפול המסמכים אצלכם ברורות ומתוקצבות בדיוק. אין לכם הוצאות חד פעמיות גבוהות ואין בעיות מימון. בנוסף, אתם לא מתחייבים ולא תקועים עם מכונה חסרת תועלת כשהצרכים שלכם משתנים.

מתרכזים במה שאתם טובים –מתי שהו הרגע מגיע וצריך להפשיל שרוולים: החלפת טונרים, החלפת תוף, נייר שנבלע בקרבי המערכת או סתם תקלה לא ברורה. עם השכרת מכונות צילום אין צורך לדאוג ואין צורך לקרוא חוברות הדרכה מייגעות. אתם מתרכזים במה שאתם טובים בו אנחנו דואגים שמכונת הצילום שלכם תמשיך לתפקד.

זקוקים לשירותי השכרת ציוד תקשורת משרדית? כנסו לאתר “לייזר ליין” לדף שירות מדפסת להשכרה ונשמח לעמוד לרשותכם עם פתרונות השכרה שיחסכו לכם זמן וכסף.