Site icon מקומונט גבעת שמואל

השכרת רכבים לקבוצות

טסים לחו”ל? מתחתנים? יוצאים ליום גיבוש מהעבודה? מחפשים פתרון שינוע קבוע לכם או לילדים? מהיום תוכלו להסיר דאגה אחת מליבכם – אנו נדאג להסיע ולהחזיר אתכם מתי שתרצו ולאן שתצטרכו.

הנהיגה ליעד יכולה להיות ארוכה ומתישה, ולעיתים קשה להסתדר בכל מקום עם רכב – צריך לדאוג לחנייה (לפעמים למספר ימים) או לוודא שישנן תחנות דלק בקרבת מקום. באתר שלנו תוכלו להזמין מגוון רב של רכבי הסעות לכל אירוע ולכל יעד, בהתאם לצרכים שתגדירו ולמספר הנוסעים. כך תוכלו להגיע ליעד בראש שקט ותוך חווית נסיעה בטוחה ונעימה.

מגוון סוגי הרכבים להשכרה

אנו עובדים עם למעלה מ-20 חברות הסעות ברחבי הארץ, בעלות רכבים מסוגים שונים, בהתאם לצורך שלכם: השכרת אוטובוסים (44-46 מושבים), השכרת מידיבוסים (27-35 מושבים), השכרת מיניבוסים (15-20 מושבים), השכרת מוניות גדולות (6-20 מושבים) או השכרת רכבי VIP (8 מושבים) – אלה רק חלק מהרכבים המוצעים לפניכם.

חוגגים אירוע משמח, או רוצים להעניק למישהו מתנה שלא תישכח? אם תרצו להתפנק או לפנק אדם קרוב לקראת יום מיוחד, ניתן להשכיר אוטובוס מסיבות (partybus ) מפואר בו 20-45 מקומות ישיבה. האוטובוס כולל מושבים מתכווננים וכן אבזור מתקדם כמו מערכת סטריאו, מיקרופונים ואף אפשרות לקייטרינג בעת הנסיעה. אפשרות נוספת היא הזמנת רכב ויי איי פי – שירות צמוד הכולל רכב הסעות יוקרתי בעל אבזור מתקדם לנסיעה מיוחדת שתגרום לכם להרגיש חלק מסיפור אגדה.

תמונה: canva

כמובן שאנו לא מתפשרים לרגע על בטיחות – כלל סוגי האוטובוסים והרכבים מאובזרים בחגורות בטיחות ומערכות בטיחות מתקדמות ביותר. הנהגים עמם אנו עובדים מנוסים, אחראיים ובעלי ותק רב השמים דגש על נהלי הבטיחות בנסיעה ומורגלים בנסיעות ארוכות בכלל שעות היממה.

במידת הצורך, נוכל לספק רכבים המותאמים לנוסעים בעלי מוגבלויות פיזיות שונות, בהתאם לכלל תקני משרד התחבורה בנושא.

החברה פועלת בפריסה ארצית (באזורי הצפון, הדרום, המרכז, השרון וירושלים והסביבה).

איך האתר עובד?

תוכלו להזין במנוע החיפוש שלנו את הצרכים המדויקים עבורכם – תאריך הנסיעה, מיקום האיסוף וההורדה (ואם נדרשות עצירות בדרך), האם מדובר בנסיעה לכיוון אחד או הלוך-חזור, מה מטרת האירוע ומה מספר הנוסעים. אנו נחזור אליכם מהר ככל האפשר במטרה למצוא את הרכב המדויק עבורכם ולהציע הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.

אנו מבטיחים שנעשה את מיטב יכולתנו על מנת לספק לכלל הנוסעים שיבחרו להשתמש בשירותינו חווית נסיעה נוחה ונעימה – עבודתנו היא לסייע לכם להגיע ליעד, ובחזרה הביתה, בבטחה ובשמחה.