Site icon מקומונט גבעת שמואל

השכרת רכב חופשה בדובאי – כל הסיבות לבחור נכון

אין ספק כי דובאי נחשבת לאחד היעדים החמים והבולטים בכל רחבי העולם, ואין זה מפתיע כלל כאשר שמים לב לכמות התיירים העצומה שמגיעים לביקור ולטיול חוויתי מדי שנה. במהלך השנים האחרונות, גם התייר הישראלי הצטרף לחגיגה, והמגמה הזו התחילה יחד עם הבשורה ההיסטורית אודות הסכמי אברהם, והתחזקה אף יותר בתקופת הקורונה – בה דובאי הייתה אחד מיעדי התיירות היחידים בעולם בהם כמעט ואין הגבלות קורונה, ואילו השמיים פתוחים לחלוטין. מאז ועד היום, מאות ואף אלפי ישראלים מצטרפים לכל אותם תיירים ומבקרים בדובאי עבור חופשה חוויתית, אך מעטים אלו שנוהגים לשדרג את החוויה שלכם באמת ומשכירים רכב בדובאי. אז למה השכרת רכב חופשה בדובאי זו בחירה משתלמת, ומה עוד כדאי לכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו תמצאו את כל התשובות.

צילום: freepik

אפשרות אמינה

רגע לפני שאתם מחפשים אחר אפשרויות שונות של השכרת רכב חופשה בדובאי, כמובן שנרצה להבין למה מדובר בבחירה כל-כך מומלצת. לפני הכל – חשוב להדגיש כי היתרון המרכזי כאן שמדובר באפשרות מאוד אמינה ופרקטית, בייחוד אם אתם רוצים ליהנות מכל מה שיש לדובאי להציע. דובאי ידועה בתור היותה יעד מאוד יוקרתי ושופע, אך מעבר לכך – היא מכילה המון אטרקציות בשלל תחומים שונים. במילים אחרות – לא חסר מה לראות בדובאי. הבעיה מתחילה בעובדה שהמון אטרקציות ממוקמות די רחוק אחת מהשנייה, ואילו הגעה למספר מוקדי עניין תוך זמן קצר היא פשוט לא נוחה כאשר אתם תלויים בתחבורה ציבורית. נכון, מערכת התחבורה הציבורית בדובאי מעולה – אבל אתם בכל זאת עדיין תלויים בזמני ההגעה. לעומת זאת, כאשר אתם שוכרים רכב אתם יכולים להגיע לאן שרק תרצו ואתם תלויים אך ורק בלוח הזמנים שלכם.

 

 

מגוון מכוניות להשכרה

בגלל שברור לכולם עד כמה האופציה של השכרת רכב חופשה בדובאי משדרגת לכם את הטיול, יש לא מעט חברות השכרה המציעות לכל הדורש מגוון רחב מאוד של רכבים שונים שיוכלו להשכיר בזמן השהות ביעד הנחשק – ואילו עובדה זו מהווה יתרון בפני עצמו. תוכלו למצוא המון רכבים לכל צורך, כך שזה לא משנה מה אתם מחפשים כשתרצו להשכיר רכב – סביר להניח כי תוכלו למצוא את זה בדובאי. אם אתם מחפשים רכבי יוקרה להשכרה כי אתם רוצים ליהנות ממלוא חווית הלייפסטייל שיש לדובאי להציע – כמובן שתוכלו למצוא בוגאטי להשכרה בדובאי. אמנם, אם בוגאטי להשכרה בדובאי זו אפשרות שפחות מדברת אליכם, תוכלו למצוא עוד המון רכבים, ואפילו ג’יפים ורכבי שטח.

 

 

רישיון בינלאומי – חובה!

אז הבנתם למה כדאי לכם ללכת על האופציה של בוגאטי להשכרה בדובאי או כל רכב אחר – כעת חשוב לדעת כי על מנת שתוכלו לעשות זאת מלכתחילה תצטרכו להוציא בארץ רישיון בינלאומי, הכרוך בעלות סמלית של בין 8 ל-15 ש”ח, וניתן לעשות זאת אצל רוב רשתות הפארם והאופטיקה המובילות בישראל.

 

 

מאיזה גיל מותר להשכיר רכבים בדובאי?

ניתן להשכיר רכב בחופשה שלכם בדובאי במידה ואתם מעל גיל 21, אך יש לא מעט חברות השכרה שבוחרות להשכיר רק לנהגים ותיקים שגילם מעל 24 – בייחוד אם מדובר בחברות המציעות בעיקר רכבי יוקרה להשכרה. בשני המקרים, סביר להניח כי תהיה עלות נלווית עקב היותכם נהגים צעירים, והיא אינה נכללת בתשלום הביטוח – כך שחשוב מאוד לקחת זאת בחשבון.

 

 

לסיכום

אין ספק כי בשל כל היתרונות הטמונים – השכרת רכב זו תוספת נהדרת לחופשה שלכם בדובאי, ולכן החלטנו להסביר לכם כאן כל מה שצריך לדעת בנושא.