Site icon מקומונט גבעת שמואל

השכרת רכב לחודש – מתי נשתמש באופציה זו

כל מי שמכיר את התחום של השכרת רכב יודע, שקיימות אופציות שונות להשכרת רכב, אחת מהן היא אופציה של השכרה לתקופה קבועה, קרי על פי כמות ימים או שבועות שאנחנו בוחרים מראש. למשל, השכרת רכב לחודש.

הרעיון של השכרת רכב לחודש הוא, אם נניח מכרנו רכב ועדיין לא קיבלנו את הרכב החדש ואנחנו יודעים שזה ייקח חודש ימים, אז במקום להשתמש בתחבורה ציבורית בחודש זה, אנחנו יכולים לשכור רכב מסוכנות למשך תקופה זו. דוגמא אחרת היא, אם אנחנו נוסעים למקום מסוים בארץ או בעולם ומעוניינים לשכור רכב למשך תקופה זו, אנחנו יכולים לעשות את זה.

במסגרת השכרת רכב לחודש, אנחנו למעשה קובעים תאריך יעד ממנו מתחילה תקופת ההשכרה וכן תאריך סיום, בו אנחנו אמורים להחזיר את הרכב לחברה. חשוב להקפיד ולשים לב, שאכן מדובר בתאריך בו לא נצטרך יותר את הרכב, על מנת שלא נצטרך להאריך את האופציה שלנו, למרות שאפשר תמיד לבדוק, האם ניתן להאריך וכיצד אפשר לעשות זאת, האם צריך להתקשר למרכז השירות בשביל לעשות זאת או שאנחנו יכולים לבצע את הארכה באמצעות האינטרנט.

נקודה חשובה שצריך לזכור לגבי השכרת רכב לחודש, קיימת אופציה להשכיר רכב לתקופות ארוכות, במידה ואנחנו לא מעוניינים להחזיק רכב משלנו. אז אנחנו יכולים לבחור באופציה של השכרת רכב לתקופה של חודש, ואם החברה מספקת לנו רכב איכותי בתנאים נוחים, אז אנחנו יכולים להמשיך ולעבוד עם אותה חברה. סביר להניח שאם נאריך את זמן ההשכרה לתקופה ארוכה יותר, אז אנחנו נהנה מעסקה בתנאים נוחים, לכן השכרת רכב לתקופות ארוכות, יכולה להיות מאוד משתלמת מבחינה כלכלית.

כיצד שוכרים רכב לחודש בצורה חכמה

מאחר ואנחנו יודעים, שיש לנו כוונה להשתמש ברכב למשך חודש, רצוי מאוד שנקפיד לבחור רכב שיתאים לצרכים שלנו. זה אומר, רכב נוח, בטיחותי, רכב שצריכת הדלק שלו נמוכה מה שיעזור לנו להפחית בעלויות, רכב שאנחנו לא נצטער על זה ששכרנו אותו, למחרת היום.

תמונה באדיבות: pixabay

בשביל שלא נגיע למצב כזה, רצוי שנכיר את הרכב ונשתמש בו לפחות מספר פעמים לפני כן, על מנת שנרגיש מספיק בטוחים איתו. כמובן, עלינו לשכור רכב חדש, שמור, כזה שאנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא במצב טוב.

לפני סיום נקודה חשובה לגבי השכרת רכב לחודש. בין אם אנחנו מבצעים את ההשכרה בארץ ובין אם אנחנו מבצעים אותה בחו”ל, חשוב להקפיד שיהיו לנו את כל האמצעים בשביל שנוכל ליהנות מהנסיעות ברכב, בין אם זה ביטוחים, בין אם זה אמצעי ניווט, כסאות לילדים ושאר הדברים שאנחנו צריכים ויכולים לשרת אותנו. מאחר ומדובר בתקופה ארוכה, סביר להניח שאנחנו נצטרך, לפחות חלק מהדברים הנ”ל כשאנחנו נשתמש ברכב ביום יום.