Site icon מקומונט גבעת שמואל

השקעות נדל”ן בארצות הברית – כך תעשו את זה נכון

Hand picking a red house among green houses for real estate property industry

השקעות נדל”ן בארצות הברית – כך תעשו את זה נכון

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים משקיעים בנדל”ן. השקעה בנדל”ן הוכיחה את עצמה כעניין משתלם מאוד. בעוד שיש משקיעים שבוחרים להשקיע בשוק הישראלי, ישנם לא מעט משקיעים ישראלים שמחפשים אפיקי השקעה במדינות זרות. השוק הישראלי הוא צפוף מאוד והממשלה בישראל מפרסמת מדי פעם בפעם תקנות והגבלות שמטרתן היא להילחם במשקיעי הנדל”ן ולכן, משקיעים ישראלים מבינים כי שווה להם להשקיע מחוץ לגבולות ישראל. השקעות נדל”ן בארה”ב מהוות השקעות פופולאריות מאוד בקרב משקיעים ישראלים.

כיצד תשקיעו בצורה נכונה בנדל”ן בארה”ב?

אם החלטתם להשקיע בענף הנדל”ן בארה”ב, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את זה בצורה נכונה:

 ראשית כל, כדאי לדעת כי בשנים האחרונות אחת מההשקעות הצומחות בארה”ב היא זו של מתחמי מולטי פמילי. מדובר על נכסים שמכילים כמה דירות בבניין אחד או בכמה בניינים שמהווים מתחם נדל”ן שעומד בפני עצמו. רבים מהפרויקטים בתחום הבנייה שמתבצעים בארה”ב בשנים האחרונות הם מפלח השוק המדובר ועל כן, אם אתם מחפשים דירות למכירה בארצות הברית, כדאי שתחפשו דווקא באפיק הזה.

השקעה נוספת שכדאי לבחור בה היא השקעה במעונות סטודנטים. ישנם לא מעט סטודנטים בארה”ב שמחפשים מדי שנה בשנה מתחמי מגורים בסמוך למקום הלימודים שלהם. כיום גוברת המגמה של בניית מעונות סטודנטים ובשל כך, רכישת נכס מעין זה יכול להניב תשואה נאה למשקיע.

השקעה בארצות הברית – בזמן הנכון

השקעה נוספת שכדאי לבחון היא השקעה בערים גדולות שעד כה היו פחות פופולאריות. כלומר, אם בעבר הערים הפופולאריות היו ערי ענק כגון: ניו יורק, לוס אנגל’ס ושיקגו, בשנים האחרונות אוכלוסייה רבה נוטשת את הערים הללו ובוחרת בערים כמו: טמפה או ג’קסונוויל שבפלורידה. התנועה הרבה דווקא לערים הללו נובעת בשל משרות חדשות שנפתחו בפריפריה ומנגד, מחסור במשרות בערים או במדינות הגדולות. על כן, בבואכם להשקיע בנדל”ן בארה”ב לפני שאתם הולכים על ערי הענק המוכרות, כדאי שתבחנו את המדינות או הערים שלא ניצבות בשורה הראשונה.

הטיפ החשוב ביותר להשקעה נכונה נדל”ן בארה”ב הוא לבחור באנשי מקצוע שמכירים היטב את תחום ההשקעה בארצות הברית, לצורך ליווי בתהליך וייעוץ אודות ההשקעה המתאימה לכם בהתאם לכל הפרמטרים העומדים על הפרק. 

קראו גם על השקעות נדל”ן בארץ ישראל – דירות למכירה בגבעת שמואל.